Publications: | 1. Голіцин А.М. Управління маркетинговими проектами як стратегічна необхідність розвитку сучасного бізнесу / Голіцин А. М. // Інституціалізація як фактор забезпечення розвитку системи інвестиційно-інноваційної безпеки України : колект. монографія / Класич. приват. ун-т ; за заг. ред. О. Л. Гальцової. Запоріжжя : Вид. дім «Гельветика», 2019. С. 365–381
2. Голіцин А.М. Передумови ефективності участі підприємств у виставках та ярмарках // Економіка та підприємництво: Зб. наук. праць молодих учених та аспірантів. – Вип. 9. / Відп. ред. С. І. Дем’яненко. – К.: КНЕУ, 2002. – 200 с. Стаття розміщена на с. 47-53.
3. Голіцин А.М. Сучасні тенденції маркетингових комунікацій на виставках та ярмарках // Формування ринкової економіки: Міжвідомчий науковий збірник. Заснов. у 1992 р. Вип.11 / Відп. ред. О.О. Бєляєв – К.: КНЕУ, 2003 – 300 с. Стаття розміщена на с. 126-133.
4. Голіцин А.М.Виставки та ярмарки: роль бенчмаркінгу// Маркетинг в Україні. – 2004. - № 4 (26). – 72 с. Стаття розміщена на с.57-61.
5. Голіцин А.М. Методика підтримки прийняття рішення участі у виставці/ярмарку // Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Спец. вип. Сучасні проблеми теорії і практики маркетингу. – К.: КНЕУ, 2005. – 604 с. Стаття розміщена на с. 482-490.
6. Голіцин А.М. Виставково-ярмаркова діяльність підприємства : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.01 –"Економіка, організація та управління підприємствами" / А. М. Голіцин. –Київ, 2006. –21с.
7. Голіцин А.М. Виставково-ярмаркова діяльність підприємства // Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.01 – економіка, організація та управління підприємствами. – К., 2006. – 218 с.
8. Голіцин А.М., Тітова Н.В. Удосконалення соціального партнерства в системі соціально-трудових відносин на підприємстві // Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Спец. вип. Управління людськими ресурсами: проблеми теорії та практики. – Т.2.Ч.ІІ. – К.: КНЕУ, 2007. – С. 449-944. Стаття розміщена на с. 773-776.
9. Голіцин А.М., Тітова Н.В. Проблеми створення і функціонування маркетингових підрозділів на підприємствах України // Формування ринкової економіки: Зб. наук праць. Вип.. 19. – К.: КНЕУ, 2008. – 368 с. Стаття розміщена на с. 117-123.
10. Голіцин А.М. Стратегія розрахунків ефективності виставкових заходів: досвід західних компаній // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – Спец. Вип.. Маркетинг: теорія і практика. – К.: КНЕУ, 2009. – 653 с. Стаття розміщена на с.461-470.
11. Голіцин А.М., Тітова Н.В. Деякі проблеми взаємин суб’єктів соціально-трудових відносин // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля № 10 (140), 2009. – 251 с. Стаття розміщена на с.207-209.
12. Голіцин А.М. Виставковий маркетинг-менеджмент: стратегія діяльності сьогодення // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. – К: КНЕУ, 2011. – 706, [6] с. Стаття розміщена на с.477-485.
13. Голіцин А.М. Маркетинг сітьових організацій / А.М. Голіцин // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – К: КНЕУ, 2012 №28 Ч.2. – С.37-46
14. Голіцин А.М. Сучасні тенденції змін тютюнового ринку / А.М. Голіцин // Формування ринкової економіки : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – 2013. – Вип. – 30. – С. 266–273.
15. Управління персоналом: підручник / [В.М. Данюк. А.М. Колот, Г.С. Суков та ін.]; за заг. та наук. ред. к.е.н., проф. В.М. Данюка. — К.: КНЕУ; Краматорськ: НКМЗ, 2013. — 666с.(Розділ 21. Управління робочим часом. С. 465-495)
16. Голіцин А.М. Виставково-ярмаркова діяльність: теоретичні та прикладні аспекти / А.М. Голіцин // Науковий вісник Полтавського університету Голіцин А.Н. Передумови ефективності участі підприємств у виставках та ярмарках // Економіка та підприємництво: Зб. наук. праць молодих учених та аспірантів. – Вип. 9. / Відп. ред. С. І. Дем’яненко. – К.: КНЕУ, 2002. – 200 с. Стаття розміщена на с. 47-53.
17. Голіцин А.М., Штуль В.П. Концепція ринкової орієнтації компаній / Голіцин А.М., Штуль В.П. // Економіка та підприємництво: Зб. наук. праць молодих учених та аспірантів. – Вип.34-35. – К.: КНЕУ, 2015. – С.114-125
18. Голіцин А.М. Економетричне моделювання оцінки ефективності виставково-ярмаркової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / А.М.Голіцин // Інфраструктура ринку. – 2018. - № 25. – Режим доступу до ресурсу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/25_2018_ukr/147.pdf
19. Голіцин А.М., Репнікова І.П. Використання методу аналізу ієрархій у SWOT-діагностиці маркетингового середовища підприємства на прикладі українського виробника антивірусного програмного забезпечення. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2019. №3(20). URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/20_2019/26.pdf
20. Голіцин А.М., Омельчишина О.В. Теоретичні аспекти можливостей використання соціальних мереж на підприємстві. Інфраструктура ринку. 2020. № 50.URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/50_2020_ukr/19.pdf
21. Голіцин А.М. Теоретико-методичні аспекти формування та розвитку SMMстратегії підприємства. Інфраструктура ринку. 2021. №57. http://www.market-infr.od.ua/journals/2021/57_2021/9.pdf
22. Голіцин А.М. Оцінка маркетингових проектів некомерційних організацій: деякі аспекти методології. Інфраструктура ринку. 2021. №61.URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/61_2021
23. Голіцин А.М., Фролова В.М. Тенденції медіаспоживання в Україні у воєнний час. Маркетинг і цифрові технології. (2023). Том 7№1 .URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/294/189
24. Голіцин А.М. Менеджмент маркетингових комунікацій на виставках та ярмарках // Менеджмент та маркетинг: Досягнення і перспективи: Матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції (13 березня 2002 р.). – К.: ІВЦ "Політехніка", 2002. – 308 с. Тези доповіді розміщені на с. 55-56.
25. Голіцин А.М. Основы управления региональным развитием // Управління організацією: регіональні аспекти: Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції. 12-13 квітня 2002 р./ За ред. В.Г. Герасимчука. – К.: ІВЦ "Політехніка", 2002. – 428 с. Тези доповіді розміщені на с. 75-76.
26. Голіцин А.М.Використання ігрового методу моделювання проведення виставок та ярмарок для забезпечення маркетингового підходу щодо практичного навчання студентів // Сучасні технології навчання та оцінювання знань студентів: Матеріали наук.-метод. конф. 1 лютого 2002 р. – К.: КНЕУ, 2002. – 392 с. Тези доповіді розміщені на с. 280-282.
27. Голіцин А.М. Виставковий потенціал підприємства // Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції "Науковий потенціал світу"2004". Том 14. Маркетинг та менеджмент. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. – 92 с. Тези доповіді розміщені на с. 28-29.
28. Голіцин А.М.Критерії контролю знань студентів та проблеми їхнього формування // Методичні та практичні аспекти застосування та розвитку системи контролю знань в університеті: Зб. мат. наук.-метод. конф. 26 січня – 3 лютого 2004 р. – К.: КНЕУ, 2004. – 556 с. Тези доповіді розміщені на с. 74-76.
29. Голіцин А.М.Самопідготовка: психологічні аспекти активізації навчального процесу студентами усіх форм навчання // Удосконалення змісту та форм організації навчального процесу відповідно до міднародних стандартів: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 2-4 лютого 2005 р. – К.: КНЕУ, 2005. – Т.2. – 361 с. Тези доповіді розміщені на с. 78-80.
30. Голіцин А.М.Формування та труднощі організації самостійної роботи студентів // Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 31 січня – 2 лютого 2006 р. – У 2 т. – Т.2. – К.: КНЕУ, 2006. – 392 с. Тези доповіді розміщені на с. 78-80.
31. Голіцин А.М.Професійні компетенції у системі вищої освіти // Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: Зб. мат. наук.-метод. конф. 6-8 лют. 2007 р. Ч. ІІ. – К.: КНЕУ, 2007. – С. 601-864. Тези доповіді розміщені на с. 605-606.
32. Голіцин А.М. Впровадження інноваційних технологій навчання як стратегічне бачення сучасної освіти // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 5-8 лютого 2008 р. – У 2 т. – Т.2. – К: КНЕУ, 2008. – 592 с. Тези доповіді розміщені на с. 116.
33. Голіцин А.М. Реклама у технології виставкових комунікацій // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Маркетинг у третьому тисячолітті» (15–16 травня 2008 р.). – Донецьк, 2008 – Донецьк: ДонНУЕТ ім. М.Туган-Барановського. — 2008. Тези доповіді розміщені на с. 108.
34. Голіцин А.М. Тренінгові технології у маркетинговому менеджменті // Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр: зб. матеріалів наук.-метод. конф. 3-4 лютого 2009 р. : у 2 т. – Т.1. – К.: КНЕУ, 2009. – 416 с. Тези доповіді розміщені на с. 207- 208.
35. Голіцин А.М. Тренінгові технології у маркетинговому менеджменті // Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр: зб. матеріалів наук.-метод. конф. 3-4 лютого 2009 р. : у 2 т. – Т.1. – К.: КНЕУ, 2009. – С.207-208
36. Голіцин А.М. Проблеми та перспективи розробки ключових підходів до оцінювання якості знань студентів // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: зб. матеріалів наук. – метод конф. 2 лютого 2010 р. : у 2 т. – Т.1. – К.: КНЕУ, 2010. – 403 с. Тези доповіді розміщені на с. 128- 129.
37. Голіцин А.М. Проблеми інноваційного розвитку навчального процесу // Наукова складова навчального процесу та інноваційні технології його розвитку: зб. матеріалів наук.-метод. конф. 12 квіт. 2011 р.: у 2т. – К.:КНЕУ, 2011. – С. 318-320
38. Голіцин А.М. Психологічні аспекти взаємодії зі студентською аудиторією // Зб. матеріалів наук.-метод. конф. «Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення», 21 лютого. – К.: КНЕУ, 2012. – С.123
39. Голіцин А.М. Позиціонування: три підходи до розуміння його сутності // Тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту» (8–10 листопада 2012 р.) – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 87–89.
40. Голіцин А.М. Розвиток педагогічної майстерності викладача // Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвиток педагогічної майстерності : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 31 січ. 2013 р. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 322.
41. Голіцин А.М. Внутрішній маркетинг: науковий підхід // Реформування економіки України: стан та перспективи: зб.матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф.; 25 грудня 2014 р. – К.: Наук. парк КНЕУ, 2014. – С.25-27
42. Голіцин А.М. Застосування методики «РАЕІ» при формуванні робочих команд Маркетинг в Україні: Науковий журнал. – № 6. – Київ, 2015. - С. 10-11
43. Голіцин А.М., Штуль В.П. Сучасні тенденції впливу на маркетингову діяльність компаній // Маркетингова освіта в Україні: зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12-13 квітня 2016 р. – К.:КНЕУ, 2016. – С.36-37
44. Голіцин А.М. Перехід на цифрові технології в діяльності компаній // Маркетинг і цифрові технології: зб. Матеріалів ІІ Міжнар. Наук.-практ. Конф. 26-27 травня 2016 р., м.Одеса / Г.О.Оборський, С.В.Філиппова, М.А.Окландер; Одеськ. Нац.-ний політес-ний ун-т. – Одеса: ТЕС, 2016. – с.41-42.
45. Голіцин А.М. Студоцентризм в освітньому процесі // Студентоцентризм у системі забезпечення якості освіти в економічному університеті [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Всеукр. наук.-метод. конф. за міжнар. участю (Київ, 2—3 берез. 2016 р.) — К. : КНЕУ, 2016 – C. 84
46. Голіцин А.М. Сучасні тенденції впливу на маркетингову діяльність компаній // "Досягнення і проблеми сучасної економічної науки": матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції економічного спрямування. - Тернопіль, 2017. – с.27-28 // [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.economy-confer.com.ua/full-article/2513
47. Голіцин А.М. Застосування антиплагіатної системи в процесі контролю якості випускних кваліфікаційних робіт // Маркетингова освіта в Україні: зб. матеріалів ІVМіжнар. наук.-практ. конф., 29-30 квітня 2018 р. – К.:КНЕУ, 2018. – c. 8-10
48. Голіцин А.М. Сучасні зміни у цифровому маркетингу // Маркетинг і цифрові технології: зб. Матеріалів ІІІ Міжнар. Наук.-практ. Конф. 25-26 травня 2018 р., Одеса. – Одеса: ТЕС, 2018. – с. 61-62
49. Голіцин А.М. Парадигма цифрового маркетингу та інноваційні освітні технології // InnovativeEducationalTechnologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management. – Training. – Poland: WSBiP, 2019.- 148 р. p. 29-31
50. Голіцин А.М. «Нові комірці» як продукт нового формату сучасної освіти // Маркетинг в Україні: Науковий журнал. Київ, 2019. - № 1 (112). - С.46-47
51. Голіцин А.М. Можливості використання Тelegram в маркетинговій діяльності компаній. Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: матеріали 5-ої Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф. м.Херсон. 29.05.2020: тези доповідей. 2020. 469 с. С.115-119
52. Голіцин А.М. Платформа TikTokта особливості просування. Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів ІVМіжнар. наук.-практ. конф. 24–25 вересня 2020 р./ ОНПУ. Одеса: ТЕС, 2020. 106 с.С.32-33
53. Голіцин Андрій, Ефендієва Сабіна. Ефективність маркетингової діяльності підприємства та шляхи її підвищення Сучасні технології комерційної діяльності і логістики: Зб. Матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції [Електронний ресурс]. — Київ : КНЕУ, 2020. 344 с. С.270-272
54. Голіцин А.М. Продакт менеджер vs проджект менеджер: найбільш актуальні професії маркетинг-менеджменту. Маркетингова освіта в Україні: зб. матеріалів VМіжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 07-08 жовтня 2021 р. К.:КНЕУ, 2021. URL: https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/36689
55. Голіцин А.М. Управління ризиками в маркетингових проектах. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. 262 с., 0,125 д.аhttps://mk.lntu.edu.ua/naukovo-praktychni-konferentsiyi/
56. Голіцин А.М. Комунікаційні заходи протидії країні-агресору.Маркетинг і цифрові технології:Зб. матеріалів VМіжнар. наук.-практ. конф. 29–30 вересня 2022 р. / Одеська політехніка. Одеса: ТЕС, 2022. C.53
57. Holitsyn Andrii, Osadchyi Оleksii. Evolution of marketing complex models Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. – Dnipro, Dnipro University of Technology, 2022.
58. Голіцин А.М. Маркетингові інструменти цифрових технологій в діяльності підприємства. Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновленняматеріали Міжнародної науково-практичної конференції 18-19 квітня 2023 р [Електронне видання]у 2 т. / відп. ред. та упоряд.В. В. Храпкіна, К. В. Пічик – Київ: Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2023. Т.2C. 155-158
59. Голіцин А.М., Чепурна К.О. Інноваційні маркетингові проєкти розвитку сфери логістичних послуг України. Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва (SDESE2023). Зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. 27-28 квітня 2023 р., м. Івано-Франківськ
60. Голіцин А.М., Пилипчук В.П., Василькова Н.В. Методичні рекомендації щодо виконання кваліфікаційної бакалаврської роботи за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». Київ: КНЕУ ім. В Гетьмана. 2020. 47 с .
61. Голіцин А.М., Пилипчук В.П., Василькова Н.В. Методичні рекомендації щодо виконання кваліфікаційної магістерської роботи за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». Київ: КНЕУ ім. В. Гетьмана. 2020. 53 с.
62. Пилипчук В.П., Василькова Н.В., Голіцин А.М. Програма організації та проведення переддипломної практики для здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні підготовки за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана. 2020. 19 с.
63. Голіцин А.М., Пилипчук В.П. Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні підготовки за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана. 2023. 18 с.
64. Голіцин А.М. Робоча програма навчальної дисципліни "Управління маркетинговими проектами" для здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні підготовки за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана. 2023. 16 с.
65. Управління маркетинговими проектами – Голіцин – MRMK66047U Дистанційний курс Moodle / А.М. Голіцин. Київ: КНЕУ, 2022. URL: http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=1444
66. Маркетинговий менеджмент – Голіцин, Пилипчук – MRMK65024E Дистанційний курс Moodle / А.М. Голіцин, В.П. Пилипчук. Київ: КНЕУ, 2022. URL: http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=1443
67. Управління продажем – 28-ФВ-Управління продажем - Голіцин – OPTL1138 Дистанційний курс Moodle / А.М. Голіцин. Київ: КНЕУ, 2023. URL: http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=4038
68. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №58265 Підручник "Управління персоналом" 23.01.2015
69. Вища школа бізнесу та підприємництва (Островець, Польща), Сертифікат про науково-педагогічне стажування «Інноваційні освітні технології: європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління», 21-31.01.2019 р., 150 год.
70. ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Свідоцтво 12СС02070884/069701-20, «ІТ-платформа освітньої діяльності викладача», 14.02.2020 р., 108 год.
71. ВГО «Українська Асоціація Маркетингу», LifecellCampus, Сертифікат № 048 про участь уциклі тренінгів LIFECELLDIGITALACADEMY, 16.12.2021 р., 1 кредит (30 год.).
72. ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Свідоцтво 12СС02070884/070426-22, «Дистанційні технології в освітньому просторі університету», 14.01.2022 р., 120 год.
73. ГО "Освітня фундація продуктового ІТ" та українська кофаундингова ІТ-компанія "GENESIS". Сертифікат №114/02-2023 підтверджуючий проходження програмипідвищення кваліфікації пррацівників закладів вищої освіти та акредитований інтегрувати курс "Створення та розвиток ІТ-продуктів" у соєму закладі вищої освіти. 10.02.23 (2 кредити ЄКТС).
|
---|