| - Faculties»
- Faculty of Marketing»
- Departments»
- Department of Marketing named after A.F.Pavlenko»
- Academic Staff»
- Shevchenko Olena Leonidivna
Shevchenko Olena LeonidivnaDownloaded filesВИКЛИКИ СУЧАСНИХ РИНКІВ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЯ БРЕНДІВ (257 KB)Маркетинг орієнтований на отримання прибутку шляхом найкращого задоволення потреб споживачів цільового ринку або створення споживача, який найповнішим чином відповідатиме цілям компанії. Маркетинг неможливий поза ринковим середовищем і конкуренцією, що добре всім відомо. Класичні маркетингові підходи і нині є актуальними, але тенденції розвитку сучасних ринків вимагають все більш витончених інструментів діяльності. Брендинг у цьому контексті не є виключенням, а, навіть у більшій мірі, піддається змінам у маркетинговому та соціально-економічному середовищі і вимагає подальшого вивчення і вдосклналення інструментарію у відповідності до виклику сучасних ринків.17 May 2023 р. БРЕНДИНГ В ЕПОХУ СУСПЇЛЬСТВА СПОЖИВАННЯ (349,6 KB)У статті розглянуто основні аспекти формування і розвитку брендів в епоху сіспідбства споживання. Досліджені особливості даного суспільства і здійсненя оцінка їх впливу на розвиток брендингу. Розкриті основні напрямки побудови і використання бренда як маркетингового інструменту, враховуючи соуціальні прояви суспільства споживання.17 May 2023 р.
|