Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman

Scientific Publications

  • Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства : монографія. К. : КНЕУ, 2001. 257 с.    
  • Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми : монографія. К. : КНЕУ, 2002. 245 с.  
  • Павленко А.Ф., Корінєв В.Л. Маркетингова політика ціноутворення: монографія. К. : КНЕУ, 2004. 332с.  
  • Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, В. Я. Кардаш, В. П. Пилипчук та ін. [Theory and Practice of Marketing in Ukraine / A. F. Pavlenko, A. V. Vojchak, V. Ja. Kardash, V. P. Pylypchuk]. К.: КНЕУ, 2005. 584 с.  
  • Павленко А. Ф., Войчак А. В., Примак Т. О. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика [монографія] / [Pavlenko A. F., Vojchak A. V., Prymak T. O. Marketing Communications: Contemporary Theory and Practice]. К. КНЕУ, 2005. 404 c.  
  • Павленко А.Ф., Решетнікова І.Л., Гончарова І.І. Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів : монографія. К. : КНЕУ, 2005. 248 с.  
  • Каракай Ю.В. Маркетинг інноваційних товарів [Karakai Ju. V. Marketing of Innovative]: монографія. К. : КНЕУ, 2005. 226 с.  
  • Шафалюк О.К. Гуманістична концепція споживача в маркетингу [Shafaljuk O.K. Humanist Concept of a Consumer in Marketing]: монографія. К. : КНЕУ, 2008. 200 с.  
  • Федорченко А.В. Система маркетингових досліджень [Fedorchenko A. V. Marketing Research System]: монографія. К. : КНЕУ, 2009. 268 с.  
  • Управління рекламним бізнесом на засадах концепції маркетингу: монографія / Куденко Н. В., Примак Т. О., Архипова Т. В., Шевченко О.Л. Київ: КНЕУ, 2012. 279 с. 
  • Стратегія підприємства: адаптація організацій до впливу світових суспільно-економічних процесів: монографія / [Наливайко А.П., Решетняк Т.І., Євдокимова Н.М. та ін.; за ред. д-ра екон. наук, проф. А.П. Наливайка]. К.: КНЕУ, 2013. 454 с. (Федорченко А.В. - підрозділ 1.5 «Теорія фірми як концептуальна основа маркетингу» – С. 47-60). 
  • Управління ресурсами підприємства : монографія / за заг. ред. к.е.н., проф. Г.О. Швиданенко. – К.: КНЕУ, 2014. – 418 с. (Федорченко А.В. - підрозділ 6.1 «Клієнт-орієнтованість підприємства як основа розвитку його систем менеджменту та маркетингу». – С. 354-365).
  • Методологічні засади управління бізнесом: монографія [І.О.Тихомирова, В.І.Демяненко, Ю.М.Мартинюк та ін]; за заг. ред.. доктора екон. наук М.А. Гольцберга. К.: ТОВ «Задруга», 2014. (Лилик І.В. - підрозділ "Поняття маркетингу в системі управління бізнесом" - с.266-293).
  • Дослідницькі університети: світовий досвід та перспективи розвитку в Україні: монографія [А. Ф. Павленко, Л. Л. Антонюк, Н. В. Василькова, Д. О. Ільницький та ін.]; за заг. ред. д.е.н., проф. А.Ф. Павленка, д.е.н., проф. Л. Л. Антонюк. Київ: КНЕУ, 2014. 350 с. (Василькова Н.В. - підрозділи «Світовий досвід становлення і розвитку дослідницьких університетів» (у співавт.), «Національна модель розвитку дослідницьких університетів Німеччини", «Маркетингова діяльність дослідницьких університетів світового класу» (у співавт.), «Стратегічні напрями формування дослідницьких університетів світового рівня в Україні» (у співавт.).
  • Стратегічне управління знаннями підприємства: монографія [А. П. Наливайко, О. М. Гребешкова, Л. П. Батенко та ін.]; за заг. ред. д.е.н., проф. А. П. Наливайка. К.: КНЕУ, 2014. (Василькова Н.В. - підрозділ "Ефективне управління знаннями в сучасному університеті" - с. 401-416).
  • Лылык И.В. Интуитивный маркетинг потребителя: монография. К.: УАМ, 2014.116 (5) с.  
  • Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. А. В. Федорченка. К. : КНЕУ, 2015. 230 с. 
  • Дима О. О. Маркетингова товарна політика посередницького підприємства : монографія. К.: КНЕУ, 2015. 431 с.  
  • Управление устойчивым развитием в условиях переходной экономики: монография / ред. М. Шмидт, Б. Хансманн, Д.А. Палехов, Г.Г. Пивняк, Ю.С. Шемшученко, А.Ф. Павленко, А.Г. Шапарь, В.Я. Швець, Л.Л. Палехова.Днепропетровск - Коттбус: НГУ-БТУ, 2015. 430 с. (Лылык И.В. - подразделы "Сущность и задачи устойчивого маркетинга" - с. 293-307; "Формирование концепции устойчивого маркетинга" - с. 301-315).
  • Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] / за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. Київ: Центр учбової літератури, 2016. 252 с. (Данніков О.В. - підрозділ "Маркетингова система управління продажем торговельно-посередницького підприємства" - с. 115-126.)
  • Управління інноваційною складовою економічної безпеки : монографія у 4-х томах / за ред. д.е.н., проф. Прокопенко О.В. (гол. ред.), к.е.н., доц. Школи В.Ю., к.е.н. Щербаченко В.О. (Том І. Теорія та методологія управління інноваційною складовою економічної безпеки). Суми: ТОВ «Територія», 2017. (Решетнікова І.Л., Шаповалова Е.П. - підрозділ "Mультиканальний маркетинг як сучасна технологія реалізації концепції партнерських відносин зі споживачами" - C.284-297)
  • Савич О. П. Управління маркетинговою діяльністю автовиробників на світовому ринку: монографія. К: КНЕУ, 2017. 244 с. 
  • Economic system development trends: the experience of countries of Eastern and prospects of Ukraine: monograph / edited by authors. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2018. (Дерев'янченко Т.Є. - підрозділ "Маркетинговий аудит підприємства" - p. 159-176.)
  • Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : колект. монографія (за наук. ред. к.е.н., проф. В.П.Пилипчука). К.: КНЕУ. 2018.
  • Інструменти і методи комерціалізації інноваційної продукції : колект. монографія (за наук. ред. д.е.н., проф. Ілляшенка С.М., к.е.н.. доц. Біловодська О.). К.: Центр наукової літератури. 2018. (Пилипчук В.П. - підрозділ "Управління маркетинговими комунікаціями підприємства в мережі інтернет").