1.Англійська мова Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисциплини. Київ. КНЕУ. 1999 1,5. др.. арк.. 2. Foreign textbooks and secondary schools foreign language syllabus requirements” KyivIATEFL. № 18.. 2000.0,5 др. арк.. 3. Підручник як один із засобів організації самостійної роботи студентів. Киів. КНЕУ. 20000,5 др. арк.. 4. Зарубіжні підручники та вимоги програми з іноземної мови Киів. КНЕУ. 2002 0,3 др. арк.. 5. Про деякі вимоги до підручника іноземної мови в аспекті новітніх технологій навчання Киів.КНЕУ. 2002 0,1 др. арк.. 6. Про деякі вимоги до підручника іноземної мови СШ Київ. КНЛУ № 21 2002, 0,5 др. арк.. 7. Про деякі труднощі, що виникають у процесі роботи з підручниками видавництв “OXFORD UNIVERSITY PRESS” ТА “LONGMAN”. Киів КНЛУ № 22, 2002 0,5 др. арк.. 8. Англомовні підручники – засіб трансформації західної “культури” в навчально-виховний процес. Київ КНЛУ № 23. 2002, 0,5 др. арк.. 9. Мотивація в зарубіжних підручниках іноземних мов та її вплив на ефективність навчального процесу. Киів. КНЕУ. 2003 0,1 др. арк.. 10. Залежність ефективності навчання іноземних мов від творчості викладача. Киів. КНЕУ. 2004 0,3 др. арк.. 11. Роль самостійной роботи студентів при вивченні іноземної мови. КНЕУ. 2005. 0,1 др. арк.. 12. Englishforeconomists.Units 1, 2, 3, 14, 17, 19. КНЕУ. 2005. 6 др. арк.. 13. English for students of economics and law. Part 1 Киів. КНЕУ. 2006. 13,5 ін. арк. 14. English for students of economics and law. Part 2 Киів. КНЕУ. 2006. 15 др. Арк. 15. Сучасні методи викладання іноземних мов, Киів. КНЕУ. 2007 16. Теоретичні засади організації навчання англійської мови в університеті, Киів. КНЕУ. 2010 17. Fоrеign Lаnguаgе Tеасhеr and Students Collaboration. Киів. КНЕУ. 2011 18. Студентоцентризм у навчанні іноземної мови. Киів. КНЕУ. 2016 |