Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Відкрито набір на НОВУ ПРОГРАМУ «Бізнес-адміністрування» (МБА) у сфері охорони здоров'я28 Листопада 2018р.

Прийом документів - до 28 листопада 2018 р. (до 14-00)

У відповідь на потреби Міністерства охорони здоров'я України і численні запити державних та приватних медичних установ, у зв’язку з реформуванням системи охорони здоров’я в Україні та запровадженням нової моделі її управління Інститут бізнес-освіти Київського національного економічного університету імені Вадим Гетьмана вперше  терміново до 28 листопада 2018 року оголошує набір на програму "Бізнес-адміністрування (МБА) у сфері охорони здоров`я" заочної форми навчання.

МІСІЯ ПРОГРАМИ: програма спрямована на підготовку нового покоління управлінських керівних кадрів для сфери охорони здоров'я, здатних проводити успішні реформи в медичній сфері, запроваджувати інноваційний менеджмент та маркетинг на вітчизняному та глобальному ринку здоров'я, оцінювати медичні технології (HTA), професійно і творчо зростати.

КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПРОГРАМИ:

  • універсальність для  сфер національного та глобального ринку здоров'я
  • відповідність вимогам національного та міжнародного бізнес-середовища
  • практична спрямованість на управління реформами у сфері охорони здоров'я та реальний медичний бізнес, етичні аспекти та соціальну відповідальність у сфері охорони здоров'я
  • провідні вітчизняні та зарубіжні тренери з досвідом навчання та роботи за кордоном
  • інтерактивні лекції та тренінг-курси, що проводяться відомими практиками від українських та міжнародних компаній на базі успішних медичних закладів
  •  інноваційність, орієнтованість на розвиток лідерських здібностей

РЕЗУЛЬТАТИ:

  • інтегрована система знань, що поєднує повну фундаментальну економічну освіту з практичними навичками прийняття управлінських рішень у сфері охорони здоров'я
  • випускники програми отримують ступінь магістра (диплом державного зразка), який дозволить обіймати топові вищі управлінські посади у різнопрофільних закладах сфери охорони здоров'я відповідно до вимог медичної реформи та Сертифікат міжнародної бізнес-школи Великобританії – Лондонської школи бізнесу та фінансів

Науковий керівник  програми: Іринчина Інна Борисівна, кандидат економічних наук, доцент.

Координатор програми: Москалюк Наталія Петрівна, кандидат економічних наук, доцент, заступник директора Інституту бізнес-освіти.

ПРОГРАМА НАВЧАННЯ

І. Дисципліни фундаментальної підготовки: 

  • Менеджмент організацій
  • Бізнес-статистика
  • Екаунтинг
  • Глобальний ринок послуг
  • Маркетинг
  • Математичне моделювання та програмування

ІІ. Дисципліни професійної підготовки:

  • Стратегічний менеджмент
  • Фінансовий менеджмент
  • Операційний менеджмент
  • Проектний менеджмент
  • Правове регулювання соціальної сфери
  • Інформаційні технології та інноваційний менеджмент у сфері охорони здоров’я
  • Моделі національних систем охорони здоров’я: Модуль 1 – Українська модель системи охорони здоров’я; Модуль 2 - Міжнародний досвід організації та управління сферою охорони здоров’я
  • Управління медичним бізнесом (закладом/комерційною клінікою)
  • Управління реформами у сфері охорони здоров’я
  • Етика та соціальна відповідальність у сфері охорони здоров’я
  • Оцінка технологій охорони здоров’я (HTA)

ІІІ. Дисципліни за вибором:

  • Комунікації у сфері охорони здоров’я: Модуль  - Комунікативні медичні технології
  • SMM-маркетинг в економіці здоров’я
  • Міжнародна торгівля медичними технологіями
  • Медичне страхування
  • Market Access

Магістерська дипломна робота

Форма навчання - заочна зі скороченим терміном навчання:

1 рік 8 місяців (три двотижневі сесії на рік)

Вартість навчання: 25 000 грн. за рік.

Прийом документів триватиме до 28 листопада 2018 р. (до 14-00)

за адресою: м. Київ, вул. Мельникова, 81. Інститут бізнес-освіти КНЕУ.

Вступне випробування відбудеться 29 листопада 2018р. о 10-00.

Ми допоможемо Вам адаптуватися до нових вимог сучасності!

Настав час долучитись до нас!

Довідки за телефонами: 380 (44) 205-54-73 (74)

Детальніше за посиланням...