Презентація концепції ребрендингу КНЕУ17 Листопада 2020р.Сьогодні в Міжнародний день студента в приміщенні GRAPE HUB відбулася знакова подія - презентація концепції ребрендингу КНЕУ. Під час сесії запитань-відповідей ректор зазначив, що завдяки ребрендингу університет прагнув: - адаптуватися у цифровому середовищі та водночас не втратити фундаментальні цінності, традиції і надбання; - отримати візуальне підтвердження інноваційності та креативності; - налаштувати інтерактивні комунікації з Z-поколінням; - відродити цікавість до економіки як основи життєдіяльності і суспільного прогресу; - викликати позитивний шок на ринку освітніх послуг. Оновлення айдентики і комунікації навчального закладу було не простим, але амбіційним завданням, зі слів Юрія Гладкого, який є випускником КНЕУ, саме навчання в Університеті дало знання, з якими можна змінювати світ : "Саме тому через 20 років я з командою агентства Grape вирішив допомогти моїй альма-матер трансформуватися для нового цифрового світу і глобальної економіки. Моя мета — дати КНЕУ нову конкурентну стратегію бренду в освіті, привабливу ідентичність, бажання бути причетним до змін і будувати спільноту лідерів для нової економіки». З нетерпінням чекаємо відгуків нашої університетської спільноти. Тільки разом ми зможемо реалізувати нову стратегію ребрендингу Університету в глобальному інформаційному просторі! |