Презентація концепції ребрендингу КНЕУ17 Листопада 2020р.
Сьогодні в Міжнародний день студента в приміщенні GRAPE HUB відбулася знакова подія - презентація концепції ребрендингу КНЕУ. Ректор КНЕУ Дмитро Лук'яненко, СЕО агентства GRAPE Юрій Гладкий, головна дизайнерка проєкту Євгенія Оніщенко представили концепт нового логотипу, візуального стилю і позиціонування університету.
Під час сесії запитань-відповідей ректор зазначив, що завдяки ребрендингу університет прагнув:
- адаптуватися у цифровому середовищі та водночас не втратити фундаментальні
цінності, традиції і надбання;
- отримати візуальне підтвердження інноваційності та креативності;
- налаштувати інтерактивні комунікації з Z-поколінням;
- відродити цікавість до економіки як основи життєдіяльності і суспільного
прогресу;
- викликати позитивний шок на ринку освітніх послуг.
Оновлення айдентики і комунікації навчального закладу було не простим, але амбіційним завданням, зі слів Юрія Гладкого, який є випускником КНЕУ, саме навчання в Університеті дало знання, з якими можна змінювати світ : "Саме тому через 20 років я з командою агентства Grape вирішив
допомогти моїй альма-матер трансформуватися для нового цифрового світу і глобальної економіки. Моя мета — дати КНЕУ нову конкурентну стратегію бренду в освіті, привабливу ідентичність, бажання бути причетним до змін і будувати спільноту лідерів для нової економіки».
З нетерпінням чекаємо відгуків нашої університетської спільноти. Тільки разом ми зможемо реалізувати нову стратегію ребрендингу Університету в глобальному інформаційному просторі!