Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Актуальні дослідження

Професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу імені А. Ф. Павленка постійно здійснює активну науково-дослідну роботу, результати якої знаходять своє втілення в монографіях, підручниках, навчальних посібниках, фахових виданнях України, міжнародних наукових виданнях. Результати досліджень використовуються в навчальному процесі, запровадженні нових дисциплін та розробці робочих навчальних програм, що відповдають сучасним реаліям розвитку ринкового і маркетингового середовища.

На базі кафедри в 2011 р. було створено Інститут маркетингу, основним напрямом роботи якого є організація і проведення наукових досліджень та здіснення наукової й освітньої діяльності у галузі маркетингу. Директором Інституту є к.е.н., проф. Пилипчук Володимир Петрович. Метою діяльності інституту є організація і проведення наукових досліджень та здійсненння науково-технічної і навчальної діяльності у галузі маркетингу, розробка науково-методичних рекомендацій щодо забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Інститут здійснює наукові дослідження та розробки, забезпечує умови для поглибленої наукової підготовки фахівців з маркетингу.

З 2018 р. по 2022 рр. кафедрою маркетингу імені А. Ф. Павленка проводилась науково-дослідна робота на тему "Розвиток методології та методики маркетингу в умовах інформатизації суспільства".

З 2023 р. розпочато НДР на тему "Розвиток маркетингу у повоєнному відновленні України".

Результати досліджень, опубліковані в монографіях:

  • Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри: колективна монографія / За наук. ред. І. В. Перевозової. (Ларіна Я.С., Акжанова Д.К. - підрозділ 3.4 «Сутність, методи та особливості інтернет-маркетингу в діяльності компаній на ринку медичних послуг» - 1,5 друк. арк.). Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. 869 с.
  • Шевченко О. Л. Бренд як інтегрований інструмент сучасного маркетингу: історія створення, розвитку і управління. Нові реалії сучасної України та світу: кол. моногр.  Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2023. 224 с. URL: https://www.newroute.org.ua/wp-content/uploads/2023/08/mon_28.08.2023.pdf Шевченко О. Л. Бренд як інтегрований інструмент сучасного маркетингу: історія створення, розвитку і управління. Нові реалії сучасної України та світу: кол. моногр. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2023. 224 с.
  • Вплив COVID-19 на національну безпеку, соціально-економічне середовище країни та здоров'я населення : монографія / за заг. ред.: А. В. Височиної, Н. Є. Летуновської. Суми : СумДУ, 2022. 529 с. (Ларіна Я.С. - розділ 6.2 «Вплив COVID-19 на економічні очікування українців і попит на внутрішньому ринку»). Суми: Сумський державний університет, 2022. 529 с.
  • Конкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI столітті : монографія. Вид. 2-ге доповн. та перероб. / [Д. Г. Лук’яненко, Л. Л. Антонюк, Н. В. Василькова, Д. О. Ільницький та ін.] ; за ред. д.е.н., проф. Д. Г. Лук’яненка та д.е.н., проф. Л. Л. Антонюк. К. : КНЕУ, 2021. 472 с. (загальний обсяг 25 д.а. / авторський внесок Василькової Н.В. - 4 д.а.)
  • Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти : монографія. Ромат Є.В., Бабаченко Л.В., Багорка М.О., Білоткач І.О. , Ларіна Я.С. та ін. К.: Студцентр, 2021, 308 с.
  • Шевченко О. Л. Сучасний вимір бренда: маркетинговий аспект. Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вибір локальний: монографія (Ромат Є. В., J. W. Wiktor, J. Sobura, K. Sanak-Kosmovska, Багорка М. О. та ін.); за заг. ред.. Є. В. Ромата. Київ: Студцентр, 2021. 256 с.
  • Ларіна Я.С., Діченко А.Л. Маркетингова товарна політика сільськогосподарських підприємств : монографія. Київ : Видавництво «Центр учбової літератури». 2020. 214 с.
  • Голіцин А. М. Управління маркетинговими проектами як стратегічна необхідність розвитку сучасного бізнесу. / Інституціалізація як фактор забезпечення розвитку системи інвестиційно-інноваційної безпеки України : колект. монографія ; за заг. ред. О. Л. Гальцової. Класич. приват. ун-т. Запоріжжя : Вид. дім «Гельветика», 2019. С. 365–381.
  • Романенко Л. Ф., Романенко О. О. Особливості комунікаційних стратегій в умовах цифрового маркетингу. Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : монографія. Київ : КНЕУ, 2019. С. 239-247.
  • Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : монографія / В. П. Пилипчук, Н. В. Василькова, Н. Л. Савицька, Є. В. Крикавський, А. Я. Дмитрів та ін. / За наук. ред. В. П. Пилипчука. Київ : КНЕУ, 2019. 463 с.
  • Пилипчук В.П. Інноваційно-комунікаційна складова як релевантний фактор сучасного маркетингу туристичних послуг. / Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : колект. монографія ; за наук. ред. к.е.н., проф. В.П. Пилипчука. К.: КНЕУ. 2019. 463 с.  С. 188 – 207.
  • Савич О.П. Концепція консолідації маркетингових зусиль за складовими його комплексу на автомобільному ринку / Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства: колективна монографія/ за наук. ред. В.П. Пилипчука. Київ: КНЕУ, 2019. Розд. 2. с.164–176.
  • Ларіна Я.С., Завальнюк К.С. Маркетингові стратегії зростання аграрних формувань : монографія. К.: ЦУЛ, 2019. 276 с.  
  • Шевченко О.Л. Формування споживчих атитюдів у брендингу. Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : колект. монографія ; за наук. ред. к.е.н., проф. В.П.Пилипчука. К.: КНЕУ. 2019. 463 c. С. 427-435.
  • Конкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI столітті : монографія / [Д.Г. Лук’яненко, Л.Л. Антонюк, Н.В. Василькова, Д.О. Ільницький] ; за заг.ред. д.е.н., проф. Д.Г. Лук’яненка, д.е.н., проф. Л.Л. Антонюк. К: КНЕУ, 2019. 380 с. (загальний обсяг 20 д.а. / авторський внесок Василькової Н.В. - 4 д.а., підрозділи: 2.2, с. 95-116; 2.7, с. 176-193; 3.1, с. 223-236; 4.6, с. 326-350).

Навчальні посібники:

  • Федорченко А.В., Ларіна Я.С., Ремезь Ю.Б. Бенчмаркінг. Навчальний посібник. Одеса: Олді-Плюс. 2023. 472 с.
  • Методичні рекомендації щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти / [Бугайчук В., Бучинська О., Давліканова О., Ковальчук С., Леу-Севериненко С., Лилик І., Перевозова І., Романов М., Серік М., Чайковська А.] ; за заг. ред. М. Романова. Київ : ТОВ «Вістка», 2023. 281 с.
  • Практичний посібник. Онтологія дуальної освіти: досвід Німеччини та України / Бугайчук В., Давліканова О., Лилик І. та інші. Київ: ТОВ «Вістка», 2022. 240 с.
  • Ларіна Я.С., Антофій Н.М. Маркетинговий аудит. Навчальний посібник. Олді-Плюс. 2021, 336 с.
  • Бучинська О. Особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі: Навч. посібник / Н. Стефанів, І. Лилик, О. Бучинська, О. Давліканова та ін. /за ред. О.Давліканова.К.: Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, 2020. 128 с.
  • Особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі: Навч. посібник / Н. Стефанів, І. Лилик, О. Бучинська, О. Давліканова та ін. / за ред. О.Давліканова. К.: Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, 2020. 128 с.
  • Ларіна Я.С., Рябчик А.В. Поведінка споживачів. Навчальний посібник. Херсон. Олді-Плюс. 2020, 284 с.
  • Маркетинг : підручник / Буряк Р.І., Збарський В.К., Ларіна Я.С. та ін. К.: ЦП "Компринт", 2019. 750 с. 
  • Ларіна Я.С., Бабічева О.І. , Романова Л.В., Антофій Н.М. Стратегічний маркетинг. Навчальний посібник. Х.: Олді-плюс. 2019. 364 с.
  • Управління рекламними проектами. Навчальний посібник. / Луцій О.П., Ларіна Я.С., Весперіс С.З. та ін. Х.: Олді-плюс. 2019. 300 с.  
  • Маркетинг міжнародного туризму : навчальний посібник / за ред. Ларіної Я.С. Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2018. 412 с.
  • Міжнародний маркетинг : підручник / Я.С. Ларіна, О.І. Бабічева, Р.І. Буряк, В.А. Рафальська [та 5 інших]. Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2018. 452 с. 

 та інші