- Університет»
- Структурні підрозділи»
- Відділ професійних та суспільних комунікацій»
- Напрямок профорієнтації
Напрямок профорієнтації
Напрямок профорієнтації Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» є структурним підрозділом Університету, який здійснює загальне керівництво, координацію та моніторинг проведення профорієнтаційної роботи Університетом, навчально-науковими інститутами, факультетами, кафедрами та іншими структурними підрозділами Університету в Україні та за її межами, а також, спільно з Приймальною комісією та Центром суспільних зв'язків, здійснює організацію та координацію інформаційно-консультаційної роботи Університету з вступниками всіх рівнів шляхом поширення інформації про навчальні та інші можливості університету в підготовці конкурентних фахівців і креативних особистостей.
Основними завданнями напрямку є:
- розвиток і популяризація підприємницької й економічної освіти в Україні;
- популяризація університету як фундаментального закладу вищої освіти, що здійснює підготовку фахівців економічного спрямування і не тільки;
- налагодження зв'язків з учнями та абітурієнтами та проведення профорієнтаційних заходів з метою збільшення кількості вступників;
- налагодження зв'язків із закладами середньої освіти та вчителями з метою проведення профорієнтаційних заходів для школярів та вчителів та поширення інформації про роботу КНЕУ;
- налагодження зв'язків із учнями коледжів КНЕУ, професійними закладами ( в тому числі: центри зайнятості, управління освіти) та спільне проведення профорієнтаційних заходів для школярів та учнів коледжів;
- встановлення тісних зв’язків з активними студентами та використання їх допомоги в роботі університету та його підрозділів;
- формування і розширення цілісної системи кар’єрного консультування від учня до представника третього покоління;
- збільшення впізнаваності бренду КНЕУ через підвищення активності у соцмережах;
- вдосконалення системності та ефективності командної роботи підрозділів університету шляхом їх залучення до проведення загальноуніверситетських профорієнтаційних заходів.
Остання редакція: 20.09.22