Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Конфлікт з керівником: як вирішити?19 Серпня 2021р.

#стаття_перспектива                                                                                                                                                                             
Конфлікт з керівником: як вирішити?
                                                                                                                                                                                                                     
Дайте собі час, щоб заспокоїтися. Обов’язково зачекайте, щоб вляглися емоції. Якщо одразу після суперечки іти з’ясовувати стосунки, то на «гарячу голову» можна ще більше ускладнити ситуацію. 
                                                                                                                                                                                                             
Відверта розмова. Це саме той момент, коли потрібно відверто поговорити з керівником. Всі люди, всі можуть піддатися емоціям і проявити слабкість. Мудрий керівник обов’язково врахує і цю обставину, і вашу зацікавленість у вирішенні конфлікту. 
                                                                                                                                                                                                               
Ідіть на примирення, якщо провинилися. Якщо ви чітко усвідомлюєте, що саме ваша поведінка стала причиною конфлікту, майте сміливість визнати це і першим піти на примирення. Коли людина першою іде на примирення, вона виграє в двох моментах: по-перше, це показує ваше вміння рости над собою, і, по-друге, здатність людини до визнання своїх помилок викликає повагу. 
                                                                                                                                                                                                       
Що робити, якщо ви маєте рацію? У випадку, якщо ви точно знаєте, що впевнені у своїй правоті на сто відсотків, оперуйте в розмові з шефом тільки фактами та аргументами, виносячи свою емоційну реакцію за дужки. Уникайте ультиматумів, чітко висловіть свою позицію. Якщо маєте ідеї, запропонуйте альтернативні шляхи вирішення ситуації, що склалася.