#статті_перспектива
Як підвищити власну цінність для компанії
Зверніть увагу на наступні пункти, коли розповідатимете іншим про власну цінність. І неважливо, де це відбуватиметься – безпосередньо перед керівництвом чи на персональних сторінках у соцмережах.
Ви вмієте передбачати і вирішувати проблеми. Це означає, що ви володієте стратегічним та критичним мисленням. Так, вас для цього наймали, і все ж – частина вашого розуму повинна бути завжди націлена на те, які саме проблеми ви допомагаєте вирішити компанії.
Ви відстежуєте тренди. Попри заклопотаність на роботі та особисті справи трендові новинки іноді випадають із поля зору. Якщо складно виділити на це час навіть після роботи, скористайтеся обідньою перервою чи короткими перепочинками на каву, щоб серед новин відшукувати ідеї для власних проєктів. Для цієї цілі цілком вистачить однієї-двох годин на тиждень. Ці декілька годин ви легко наберете протягом усього тижня, якщо приділятимете всього лиш десять-двадцять хвилин щодня.
Взаємодія з вами іншим людям до смаку. Станьте тим затишним приміським будиночком, який усі хочуть придбати. Чому? Бо затишно, надійно, весело. Пізнавально, але не так занудно, як з Шелдоном Купером; весело, але не настільки соромно, як з Говардом Воловіцем; комфортно, але не в настільки незручній атмосфері, як у компанії з Раджешем Кутрапалі. Здогадалися, хто всі ці персонажі? А пригадайте, як їм, висококваліфікованим спеціалістам, було складно взаємодіяти навіть із власним керівництвом (звільнення Шелдона, їхні кумедні конфлікти з менеджеркою по персоналу, і т.д.). Згаданий серіал і його персонажі – це приклад того, що не всі фахівці своєї справи уміють себе правильно подати.