Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Літній кейс для молодих маркетологів10 Серпня 2021р.

Літній кейс для молодих маркетологів Розроби свою пропозицію для всесвітнього бренду та отримай запрошення на роботу!
 

BUD — найцінніший бренд у категорії за версією Forbes. І кейс саме з ним ти зможеш покласти собі у портфоліо. Перспектива заманлива, та доведеться увімкнути на повну свій креатив і стратегічне мислення — це справжній виклик: запропонувати щось нове для бренду, вже відомого на весь світ!
Та якщо тебе надихають цікаві задачі, тобі подобається виходити за рамки — вирішуй кейс, презентуй менеджменту AB InBev Efes Ukraine, отримай подарунки та можливість долучитися до команди
 

Кому буде цікаво?
Студентам та випускникам спеціальностей маркетингу та реклами, менеджменту та інших суміжних спеціальностей.
 

То як, challenge accepted?

 Деталі та реєстрація: https://bit.ly/3A7MEqN