Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Консультант Call-центру26 Вересня 2024р.

#вакансії_перспектива 
 
👩‍💻 Оголошено набір на посаду консультанта Call-центру 
 
🔥 Урядовий контактний центр — державна установа, яка більше 13 років тримає руку на пульсі країни, а зараз, в цей важкий для країни час, робить надможливе для опрацювання максимальної кількості звернень громадян.  
 
Вимоги: 
✅ повна вища, базова вища або фахова освіта;  
✅ вільне володіння державною мовою, грамотна і чітка дикція;  
✅ впевнений користувач ПК, Google-cервісів та месенджерів;    
✅ уважність. стресостійкість, вміння справлятись з великим об'ємом інформації.   
 
Функціональні обов'язки:  
🔸 опрацювання дзвінків, які надходять на урядову «гарячу лінію»;  
🔸 консультування заявників та реєстрація звернень;  
🔸 інформування про стан раніше зареєстрованих звернень.  
   
Ми цінуємо час, вміємо навчати, та гарантуємо:  
✅ соціальний пакет, офіційне працевлаштування, можливість кар'єрного росту;  
✅ дружній колектив та довірливі відносини;  
✅ отримання досвіду використання унікальних сервісів взаємодії з органами влади;  
✅ можливість стати спеціалістом із високим рівнем обізнаності в сфері законодавства.  
 
 💰Гідна оплата праці  
 ⏳Зручний графік роботи 
 
💪 Якщо ви впевнені у своїх силах та готові до нових викликів, welcome до нас, щоб стати частиною команди 🚀 надсилайте резюме на rezume1545@ukc.gov.