#вакансії_перспектива
👩💻 Оголошено набір на посаду консультанта Call-центру
🔥 Урядовий контактний центр — державна установа, яка більше 13 років тримає руку на пульсі країни, а зараз, в цей важкий для країни час, робить надможливе для опрацювання максимальної кількості звернень громадян.
Вимоги:
✅ повна вища, базова вища або фахова освіта;
✅ вільне володіння державною мовою, грамотна і чітка дикція;
✅ впевнений користувач ПК, Google-cервісів та месенджерів;
✅ уважність. стресостійкість, вміння справлятись з великим об'ємом інформації.
Функціональні обов'язки:
🔸 опрацювання дзвінків, які надходять на урядову «гарячу лінію»;
🔸 консультування заявників та реєстрація звернень;
🔸 інформування про стан раніше зареєстрованих звернень.
Ми цінуємо час, вміємо навчати, та гарантуємо:
✅ соціальний пакет, офіційне працевлаштування, можливість кар'єрного росту;
✅ дружній колектив та довірливі відносини;
✅ отримання досвіду використання унікальних сервісів взаємодії з органами влади;
✅ можливість стати спеціалістом із високим рівнем обізнаності в сфері законодавства.
💰Гідна оплата праці
⏳Зручний графік роботи
💪 Якщо ви впевнені у своїх силах та готові до нових викликів, welcome до нас, щоб стати частиною команди 🚀 надсилайте резюме на rezume1545@ukc.gov.