Маркетинговий менеджмент в агробізнесіМета вивчення курсу «Маркетинговий менеджмент в АПК» – виклад принципів, завдань та функцій управління маркетинговою діяльністю підприємств АПК, розгляд алгоритмів, стратегій та політик, які дозволять озброїти майбутніх спеціалістів з агробізнесу необхідними теоретичними знаннями і практичними навичками в області теорії і практики організації маркетингової діяльності на підприємствах АПК та побудови їх роботи на принципах маркетингу. В процесі викладання дисципліни реалізуються такі завдання: - з`ясувати суть та значення маркетингового менеджменту для підприємств АПК; - вивчити поняття процесу маркетингового менеджменту; - вивчити організацію дослідження маркетингових можливостей підприємств АПК та визначення ринкового профілю підприємств; - навчити практичним навичкам розв`язку маркетингових завдань, виховати здатність до творчого пошуку напрямів та резервів удосконалення систем та процесів управління маркетинговою діяльністю підприємств АПК; - навчити визначати маркетингові стратегії та проводити маркетингового планування на підприємствах АПК; - засвоїти основні положення управління маркетинговою товарною, ціновою, збутовою та комунікаційною політикою підприємств АПК; - вивчити основні підходи до організації маркетингової діяльності на підприємствах АПК. Перелік компетентностей: - загальні: здатність до аналізу і синтезу, базові загальні знання, навики управління інформацією (уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел), етичні зобов’язання, здатність застосовувати знання на практиці, дослідницькі навики і уміння, здатність до навчання, здатність пристосовуватись до нових ситуацій, здатність працювати самостійно, бажання досягти успіху; усне і письмове спілкування рідною мовою; здатність до критики та самокритики. - глобальні: здатність критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі, знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку; бути обізнаним та ставитись з повагою до культурного різноманіття народів; вміння проводити дослідження галузевого, регіонального та міжнародного характеру та масштабу. - спеціальні (фахові): розуміння суті, значення та основ походження маркетингу, здатність до аналізу історичних подій, які визначали формування ринкового середовища, як у світі, так і в АПК України; вміння класифікувати потреби споживачів та розуміти вплив цієї диференціації на особливості здійснення маркетингової діяльності; вміти планувати ситуативне застосування різні стратегії маркетингу в залежності від специфіки ринкової ситуації. Остання редакція: 11.03.19 |