Стратегія підприємства (Економіки і менеджменту агробізнесу)Мета опанування навчальної науки “Проектний аналіз” – освоєння студентами методики оцінки життєздатності проектів, а також здійснення їх економічного аналізу. Основна увага приділяється інвестиційному аналізу проектів. У процесі викладання дисципліни реалізуються такі завдання: · зрозуміти роль проектного аналізу в розвитку підприємства; · зрозуміти взаємозв’язок проектного аналізу і аналізу діяльності підприємства; · з’ясувати критерії та показники оцінки ефективності проектів та фактори, що її визначають; · з’ясувати суть та навчитися проводити оцінку життєздатності проекту; · вивчити і набути навички здійснення оцінки чутливості проектів; · навчитися здійснювати оцінку конкретних проектів в сфері АПК. Перелік компетентностей, які формуються при вивченні теми. Інструментальні компетентності - здатність до аналізу і синтезу, здатність до організації і планування, базові загальні знання, засвоєння основ базових знань з професії, усне і письмове спілкування рідною мовою, комп’ютерні навички, уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел, прийняття рішень. Міжособистісні компетентності – здатність до самокритики, робота в команді, міжособистісні навики та уміння, розуміння інших культур, етичні зобов’язання. Системні компетентності - здатність застосовувати знання на практиці, дослідницькі навики і уміння, здатність до навчання, здатність пристосовуватись до нових ситуацій, здатність породжувати нові ідеї, лідерські якості, здатність працювати самостійно, планування і управління проектами, ініціативність, турбота про якість, бажання досягти успіху. Глобальні компетентності- знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку, розуміння процесів глобалізації, системно мислити, творчо підходити до вирішення проблем, генерувати нові ідеї та вирішувати проблеми на інноваційній основі. Остання редакція: 14.07.16 |