- Факультети та інститути»
- Факультет економiки та управлiння»
- Кафедри»
- Кафедра стратегії бізнесу»
- Дисципліни бакалаврського рівня»
- Лідерство та партнерство в бізнесі
Лідерство та партнерство в бізнесі
Мета науки: набуття знань про можливості успішного розвитку підприємств шляхом формування й участі в партнерствах різних типів і різновидів задля досягнення підприємством лідерських позицій на ринку.
Завдання науки: вивчення визначальних чинників набуття підприємством лідерських позицій на ринку (в галузі); виявлення ролі лідера в забезпеченні довгострокового успіху підприємства; набуття умінь та навичок виявлення та розвинення лідерських якостей; формування у слухачів уявлення про партнерства як форму реалізації перспективних можливостей підприємства, що виникають в його зовнішньому середовищі з приводу набуття (та/або підтримання) конкурентних переваг.
Результати навчання. За умов успішного виконання вимог щодо опанування науки студент зможе:
- здійснювати ділове спілкування: публічні виступи, переговори, проведення нарад, ділову переписку, електронні комунікації тощо;
- використовувати знання про роботу з колективами людей та окремими працівниками в управлінській діяльності;
- аналізувати та проектувати міжособистісні, групові та організаційні комунікацій;
- обирати адекватні методи аналізу підприємства та його діяльності у контексті досягнення лідерських позицій та утворення стратегічних партнерств;
- визначати конфігурації стратегічного простору підприємства та виявлення перспективних напрямів утворення стратегічних партнерств;
- формувати та організаційне забезпечувати партнерські зв’язки підприємства з його контрагентами;
- відстежувати вплив партнерства на конкурентне положення його учасників за формальними і неформальними індикаторами.
Остання редакція: 03.06.17