Стратегічне партнерство в бізнесі (К-ра стратегії бізнесу)Мета науки: набуття навичок виявлення й оцінки можливостей успішного розвитку підприємств шляхом формування й участі в стратегічних партнерствах різних типів і різновидів. Завдання науки: розвинення поглядів на сучасні можливості здійснення альтернативних варіантів розвитку підприємств; формування у слухачів уявлення про стратегічні партнерства як форму реалізації перспективних можливостей підприємства, що виникають в його зовнішньому середовищі з приводу формування (та/або підтримання) конкурентних переваг; набуття знань щодо типів стратегічних партнерств підприємств та формуванні навичок ідентифікації їх відмітних ознак; опанування методичних підходів та відповідного інструментарію ідентифікації та оцінки передумов трансформації поведінки підприємства у напрямку формування моделі стратегічного партнерства. Результати навчання. В результаті вивчення дисципліни студент буде вміти:
Остання редакція: 17.12.18 |