- Факультети та інститути»
- Факультет економiки та управлiння»
- Кафедри»
- Кафедра стратегії бізнесу»
- Дисципліни магістерського рівня»
- Стратегічне партнерство в бізнесі (К-ра стратегії бізнесу)
Стратегічне партнерство в бізнесі (К-ра стратегії бізнесу)
Мета науки: набуття навичок виявлення й оцінки можливостей успішного розвитку підприємств шляхом формування й участі в стратегічних партнерствах різних типів і різновидів.
Завдання науки: розвинення поглядів на сучасні можливості здійснення альтернативних варіантів розвитку підприємств; формування у слухачів уявлення про стратегічні партнерства як форму реалізації перспективних можливостей підприємства, що виникають в його зовнішньому середовищі з приводу формування (та/або підтримання) конкурентних переваг; набуття знань щодо типів стратегічних партнерств підприємств та формуванні навичок ідентифікації їх відмітних ознак; опанування методичних підходів та відповідного інструментарію ідентифікації та оцінки передумов трансформації поведінки підприємства у напрямку формування моделі стратегічного партнерства.
Результати навчання. В результаті вивчення дисципліни студент буде вміти:
- діагностувати ресурси, процеси і результати діяльності на предмет визначення стратегічної самодостатності підприємства;
- оцінювати результативність та ефективність функціонування стратегічного партнерства;
- відстежувати вплив партнерства на конкурентне положення його учасників за формальними і неформальними індикаторами;
- підготувати економічне обґрунтування доцільності утворення стратегічного партнерства;
- організовувати ресурсне, інформаційне і організаційне забезпечення стратегії партнерських відносин;
- розробляти та обґрунтовувати проекти формування стратегічних партнерств;
- формувати системи передбачення динаміки партнерських відносин у просторі і часі;
- формувати механізм управління стратегічним партнерством.
Остання редакція: 17.12.18