Публікації: | 1 навчально-методична, 9 наукових праць. Лещенко Л.П. Тест як фактор контролю самостійної роботи студентів / Л.П. Лещенко// Сучасні технології навчання та оцінювання знань студентів: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 1 лютого 2002 р. – К.: КНЕУ, 2002. – C. 348-350. Лещенко Л.П. Використання тестів при вивченні англійської мови / Л.П. Лещенко // Наукові записки: Зб. наук. статей Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2002. – Вип. L. – С. 76-80. Лещенко Л.П. Особливості розвитку творчої особистості студента/ Л.П. Лещенко // Філологія. Методика. Педагогіка: Зб. наук. праць. – К.: КНЕУ, 2003. – № 2. – С. 15-17. Лещенко Л.П. Шляхи опанування педагогічної майстерності викладача: Тези / Л.П. Лещенко, Н.І.Головко // Навчальні інновації та їхній вплив на якість університетської освіти: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 29 січня 2003 р. – К.: КНЕУ, 2003. – С. 194-195. Лещенко Л.П. Особливості впровадження модульно-рейтиногового контролю у вищій школі / Л.П.Лещенко// Болонський процес. – К.: МАУП, 2005. – С. 245-246. Лещенко Л.П. Роль дидактичної гри в активізації навчального процесу у вищій школі: Тези / Л.П.Лещенко// Удосконалення змісту та форм організації навчального процесу відповідно до міжнародних стандартів: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 2-4 лютого 2005 р. – К.: КНЕУ, 2005. – Т.2. – С. 194-196. Лещенко Л.П. Комп’ютерні технології як стимул ефективності навчання: Тези / Захарова І.Є., Лещенко Л.П. // Досвід організації та активації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій. Зб. матеріалів наук.- метод. конф. 5 - 8 лютого 2008р. – К.: КНЕУ, 2008. – С. 94-96. Лещенко Л.П. English Grammar and Tests. Навчальний посібник / Н.І. Орлова, Л.П. Лещенко // – К.: Університет «Україна», 2009. – 200 с. Лещенко Л.П. Використання системи контролю за якістю самостійної роботи студентів при вивченні поглибленого рівня англійської мови: Тези / Захарова І.Є., Лещенко Л.П. // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку. Зб. матеріалів наук. – метод. конф. 2 лютого 2010р. – К.: КНЕУ, 2010. – С. 626-628. Лещенко Л.П. Інноваційні методи навчання іноземних мов, як головний чинник стимулювання процесу пізнання у вищій школі. Тези / Лещенко О.П., Захарова І. Є. // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку. Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 2 лютого 2010р. – К.: КНЕУ, 2010. – С. 645-646. Лещенко Л.П., Палесіка І.В. «Проблема багатомовної компетенції в умовах воєнного стану (на прикладі України та Польщі)»/ Стаття/ Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів IXМіжнар. наук. конф., м. Київ (27 квітня 2023 р.). — К.: КНЕУ, 2023. — URІ: https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/58 Лещенко Л.П., Бескоровайна Н.О.«Роль та значення іноземних мов у повоєнному відновленні України» UKRAINEINNOVATE: сучасні моделі для відновлення: збірник тез доповідей VМіжнародної мультидисциплінарної науково-практичної конференції (Луцьк, 25 жовтня 2023 р.). / За заг. ред. Павліхи Н.В.– Луцьк : Вежа-Друк, 2023. – 211 с. - с.202-205 https://wiki.vnu.edu.ua/images/9/9e/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_5_%D0%94%D1%80%D1%83%D0%BA_%D0%B3%D0%BE%D1%82.pdf |
---|