| - Факультети та інститути»
- Факультет мiжнародної економiки i менеджменту»
- Кафедри»
- Кафедра міжнародного менеджменту»
- Викладачі»
- Білошапка Владислав Анатолійович
Білошапка Владислав АнатолійовичКафедра: | Кафедра міжнародного менеджменту |
---|
Посада: | Професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 27 років |
---|
Біографія: | |
---|
Професор кафедри міжнародного менеджменту. Доктор економічних наук (2008). Професор(2011). Засновник сучасної теорії управлінської результативності. Білошапка В.А. має успішну практику керівництва консалтинговими, дослідницькими та тренінговими проектами у сфері загального, міжнародного, стратегічного менеджменту та організаційних перетворень на замовлення провідних українських та міжнародних компаній. Є автором понад 200 публікацій, в тому числі у найбільш авторитетних світових журналах HarvardBusinessReview, Strategy&Leadership(США), International Journal of Entrepreneurship and Innovation (Великобританія). https://rbr.business.rutgers.edu/author/vladyslav-biloshapka |
Кафедра: | Кафедра міжнародного менеджменту |
---|
Посада: | Професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 27 років |
---|
Біографія: | |
---|
Професор кафедри міжнародного менеджменту. Доктор економічних наук (2008). Професор(2011). Засновник сучасної теорії управлінської результативності. Білошапка В.А. має успішну практику керівництва консалтинговими, дослідницькими та тренінговими проектами у сфері загального, міжнародного, стратегічного менеджменту та організаційних перетворень на замовлення провідних українських та міжнародних компаній. Є автором понад 200 публікацій, в тому числі у найбільш авторитетних світових журналах HarvardBusinessReview, Strategy&Leadership(США), International Journal of Entrepreneurship and Innovation (Великобританія). https://rbr.business.rutgers.edu/author/vladyslav-biloshapka |
Кафедра: | Кафедра міжнародного менеджменту |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Основні напрями наукових досліджень – міжнародний стратегічний менеджмент, лідерство, управлінська результативність |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Ключові новітні публікації: - Biloshapka V., Osiyevskiy O. Opportunity-Based Growth Management: Enabling a Company-wide Effort to Proactively Take Advantage of New Business Prospects. Strategy & Leadership, 2019, vol 47, no 3. pp.11-18.
- Biloshapka V., Osiyevskiy O. Strategic Optionality: Managing Assets Portfolio for Achieving Growth and Longevity in Turbulent Environments, Rutgers Business Review, 2021. vol 6, no 1, pp.24-36.
- Biloshapka V., Osiyevskiy O. “Value creation mechanisms of business models: Proposition, targeting, appropriation, and delivery”. - International Journal of Entrepreneurship and Innovation. – 2018. – 19(3). – pp. 166-176.
- Biloshapka V., Osiyevskiy O.“Your winning business model agenda: four questions to shape growth”.– Strategy & Leadership. – 2018. – 4(46). – pp.21-27.
- Biloshapka V., Osiyevskiy O. “Three value-focused strategic questions for continuously updating your business model”.– Strategy & Leadership. – 2018. – 3(46). – pp.45-51.
- Osiyevskiy O., Biloshapka V. “Shapeholders: managing them as allies, partners and significant constituents". - Strategy & Leadership. – 2017. – 5 (45) – pp.41-48.
- Biloshapka V., Osiyevskiy O., Mayer M. “The Value Matrix: a Tool for Assessing the Future of a Business Model”. – Strategy & Leadership. – 2016. – 4(44). – pp.41-48.
Білошапка В.А. є автор понад 200 наукових публікацій, у т.ч. підручників та монографій: “КРМ: культура результативного менеджменту”(2014), "Управлінська результативність в міжнародному бізнесі" (2008), "Управлінська результативність в розвитку міжнародних компаній" (2007), "Управлінська результативність: системний погляд на роботу та розвиток менеджерів" (2007), "На шляху до ефективного менеджменту: жива модель управлінської результативності" (2005), "Транснаціональні корпорації" (2003), "Стратегічне управління та маркетинг у практиці фармацевтичних фірм" (2001), "Стратегічне управління: принципи та міжнародна практика" (1998), "Спільні підприємства в Україні" (1995), а також двох матеріалів в найбільш авторитетному в світі журналі для менеджерів – Harvard Business Review (2004 та 2006 рр.). |
---|
|