Автор 16 публікацій, серед яких 1 навчальний посібник з грифом Міністерства освіти і науки України: I. Участь у конференціях та відповідні публікації 1. Тренінгові технології як засіб формування практичних компетенцій у викладанні іноземної мови // Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр: збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2009. – Т. 1. – С. 389 – 390. 2. Забезпечення об'єктивності оцінювання якості знань студентів при вивченні іноземної мови // Забезпечення відкритості, прозорості та об'єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2010. – Т. 1. – С. 313 – 314. 3. Проектна робота як структурний елемент цілісної системи занять з іноземної мови // Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення: збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2012. – Т. 1. – С. 319 – 320. 4. Комунікативна спрямованість навчання як передумова організації ефективної взаємодії викладача і студентів при вивченні іноземної мови // Від викладання дисциплін – до освоєння наук: a змісту, технологій освітньої діяльності та розвиток педагогічної майстерності: збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2013. – С. 264-265. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/2694) 5. Навчальна дискусія як метод активізації пізнавальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови// Творчий потенціал мовних кафедр в інноваційному розвитку дослідницького університету: збірник матеріалів міжкафедральної науково-методичної конференції 18 лютого 2014 р. – К.: КНЕУ, 2014. – С. 43- 45. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/3303) 6. Кейс-метод як засіб формування мовної компетенції // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти: збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 березня 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана»; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 355–359. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/8384). 7. Інтерактивний зворотний зв'язок як невід'ємна складова системи забезпечення якості вищої освіти // Студентоцентризм в системі забезпечення якості освіти в економічному університеті [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Всеукр. наук.-метод. конф. за міжнар. участю (Київ, 2-3 березня 2016 р.). - К. : КНЕУ, 2016. - С. 122-123. http://kneu.edu.ua/userfiles/konf_vikl/16_5175_studiocenrizm.pdf 8. Ігрові технології як засіб організації міжкультурного тренінгу на заняттях з іноземної мови // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 15 березня 2016 р.). - К. : КНЕУ, 2016. - С. 47-49. 9. Технологія вітагенного навчання як інструмент мовної підготовки студентів // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 березня 2017 р.). - К.: КНЕУ, 2017. - С. 304-308. (Режим доступу: http://10.1.1.100:8080/bitstream/2010/21709/1/415.pdf). 10. Методи організації колективної розумової діяльності як інструмент мовної підготовки студентів // Стратегій міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф., м. Київ (15 березня 2018 р.). - К.: КНЕУ. 2018. - С. 291-296. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25078). 11. Мультимедійна презентація як інструмент мовної підготовки студентів // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжн. наук.-практ. конф., м. Київ (11-12 квітня 2019 р.). - К.: КНЕУ, 2019. - С. 253-256. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua/2018/30641). 12. Метод мовного портфоліо як інструмент інноваційного навчання іноземних мов // Стратегій міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф., м. Київ (2-3 квітня 2020 р.). - К.: КНЕУ, 2020. - С. 184-186. 13. Інноваційне навчальне середовище як умова формування мовної компетенції[Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжн. наук.-практ. конф., м. Київ (20-21 квітня 2021 р.). - К.: КНЕУ, 2021. - С. 221-223. 14. Метод активного читання SQRRR як інструмент мовної підготовки студентів // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів: зб. матеріалів Міжнар. наук. конф., м. Київ (21 квітня 2022 р.). — К.: КНЕУ, 2022. — С. 197-199. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/37947/smkmosu_22.pdf?sequence=1&isAllowed=y. 15. Рябокучма Т.О., Сапожникова О.М. Образ України у сучасних німецьких інтернет-ЗМІ // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів: зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук. конф., м. Київ (27 квітня 2023 р.). — К.: КНЕУ, 2023. — С. … . - [Електронний ресурс]: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/40672/smk_2023.pdf?sequence=1&isAllowed=y.
16. Сапожникова О.М., Рябокучма Т.О. Методика CLIL як інструмент мовної підготовки студентів // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів: зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук. конф., м. Київ (27 квітня 2023 р.). — К.: КНЕУ, 2023. — С. … . - [Електронний ресурс]: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/40672/smk_2023.pdf?sequence=1&isAllowed=y. II. Навчально-методичні видання з грифом Міністерства освіти і науки України 1. Німецька мова як друга іноземна: навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей / [M.M.Гавриш, О.Ф.Брагинець, О.О.Гавриш та ін.]. – K.: KНЕУ, 2010. – 460 с. (З рекомендаційним грифом Міністерства освіти і науки України) III. Інші навчальні видання 1. Практична граматика німецької мови – початковий курс : навч. посіб. для студ. екон. спец.: / [М.М.Гавриш, О.П.Дмитренко, Л.М.Курченко та ін.] – К. : КНЕУ, 2015. – 138 с. (Режим доступу: http://meim.kneu.edu.ua/ua/depts6/k_nimeckoi_movy_FMEiM/publ_knm&act=p_id(4530)). IV. Підвищення кваліфікації та стажування 1. Університет Констанц (Німеччина): дослідницьке стажування з 16 по 30 червня 2019 р. |