Статистика послуг
Освітній ступінь: магістр
Мета: набуття майбутніми фахівцями знань і практичних навичок з оцінювання стану і розвитку сфери послуг, застосування статистичного інструментарію комплексного аналізу соціально-економічних процесів, що відбуваються на ринку послуг, інтерпретації результатів аналізу, діагностики стану досліджуваних об’єктів.
Завданняминауки є:
- формування цілісної системи знань про способи, методи, форми організації виробництва та реалізації послуг у ринковому середовищі;
- вивчення інструментарію і методів аналізу процесів організації та управління діяльністю в сфері обслуговування, оцінки і оптимізації її основних параметрів;
- ознайомлення та узагальнення практичного досвіду вітчизняних і зарубіжних підприємств сфери обслуговування;
- вироблення практичних навичок у майбутніх фахівців щодо організації, управління, раціоналізації, диверсифікації процесів реалізації послуг;
- формування знань і вмінь з розроблення і організування виконання планів, програм, конкурентних стратегій на ринку послуг.
У результаті вивчення навчальної дисципліни у студента формуються знання щодо інформаційної бази і основних інструментів статистики послуг: статистичних класифікацій, структури сфери послуг, кон’юктури ринку послуг.
Також вивчення дисципліни дає можливість сформуватиуміння щодо аналізуявищ і процесів на рівні національної економіки в цілому, за секторами економіки, за видами економічної діяльності, за регіонами з урахуванням міжнародних стандартів і сучасної практики.
Остання редакція: 12.10.16