- Факультети та інститути»
- Факультет мiжнародної економiки i менеджменту»
- Кафедри»
- Кафедра мiжнародного обліку і аудиту»
- Навчальні дисципліни магістратури»
- Стратегічний аналіз діяльності корпорацій
Стратегічний аналіз діяльності корпорацій
Метавивчення науки «Стратегічний аналіз діяльності корпорацій» є формування у студентів глибоких знань про сутність і зміст господарських процесів, методи і показники їхньої оцінки, що дозволяють розробляти і приймати ефективні стратегічні управлінські рішення в корпорації, виявляти напрями підвищення конкурентної переваги корпорацій стосовно різних видів діяльності.
Основні завдання науки «Стратегічний аналіз діяльності корпорацій» є: вивчення і використання новітніх методів і прийомів стратегічного аналізу; навчання постановці завдань, застосування аналітичного інструментарію та набуття навичок його системного практичного використання в області стратегічного аналізу; придбання навичок моніторингу та оцінки здійснення стратегії корпорації; формування стратегії розвитку діяльності корпорації.
Предметом науки «Стратегічний аналіз діяльності корпорацій» є концептуальні напрями функціонування і розвитку корпорації, її організаційні, економічні та інформаційні ресурси й можливості, що розглядають з погляду нарощування стратегічного потенціалу корпорації та зміцнення її позицій на ринку в довгостроковій перспективі.
Робоча програма з дисципліни "Стратегічний аналіз діяльності корпорацій" 2023
Остання редакція: 02.04.24