- Наука»
- Інститути КНЕУ»
- Інститут вищої освіти»
- Сектор досліджень глобальних освітніх тенденцій»
- Дослідження»
- Дослідження інтернет-рейтингу UniRank
Дослідження інтернет-рейтингу UniRank
Рейтинг uniRank University Ranking (https://www.4icu.org), раніше відомий як 4ICU, позиціонує себе як неакадемічний рейтинг, що досліджує якість представлення та популярність вишів у Інтернет-просторі на основі незалежних вебометричних показників, зібраних з авторитетних джерел (Moz, Majestic, SimilarWeb та Amazon Alexa). Автори рейтингу зазначають, що такий підхід покликаний допомогти студентам, викладачам та науковцям оцінити загальну популярність університету.
Сайт 4icu (Four International Colleges & Universities) - база даних, що систематизує відомості про навчальні заклади 200 держав. Рейтинг UniRank (4icu) визначається популярністю і відвідуваністю сайтів 13 600 університетів світу. Даний рейтинг видається з травня 2005 року. З того часу методологія рейтингу періодично доопрацьовувалася з метою забезпечення кращих результатів.
Поточний рейтинг обчислюється за спеціальною формулою на основі даних наступних веб-метрик:
Moz Domain Authority (вказує на кількість і якість зовнішніх посилань на сайт за даними пошукової системи Google).
Alexa Global Rank (даний показник враховує число відвідувачів і кількість переглянутих ними сторінок в системі Alexa).
SimilarWeb Global Rank.
Majestic Referring Domains (вказує на кількість і якість зовнішніх посилань на сайт за даними пошукової системи Majestic).
Majestic Trust Flow - (потік довіри) визначає силу посилань, які розміщені на сайті.
Аналіз позицій КНЕУ у рейтингу UniRank-2019
Аналіз позицій КНЕУ у рейтингу UniRank-2020
Аналіз позицій КНЕУ у рейтингу UniRank-2021
Остання редакція: 04.03.23