Навчання через бізнес: Brandstorm від L’Oreal – мрії стають реальністю!!03 Жовтня 2012р.Відповідно до найкращих світових тенденцій сучасної вищої освіти, коли все більше і більше уваги приділяється залученню провідних спеціалістів відомих компаній до участі в навчальному процесі, з жовтня 2012 р. в межах бакалаврської програми «Маркетинг» у ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» стартує навчально-тренінгова програма «Turn ideas into products!!». Запропонована ініціатива являється спільним проектом КНЕУ та компанії «L’Oreal Україна» і повністю відповідає політиці університету, що направлена на посилення практичної складової освітнього процесу та розширення співробітництва з приватними установами. В свою чергу компанія L'Oreal приділяє значну увагу співпраці з кращими ВНЗми шляхом участі в ярмарках вакансій, проведення презентацій та лекцій, а також, пропонуючи талановитим студентам останніх курсів прийняти участь в бізнес-іграх. В межах даної програми, студенти четвертого курсу спеціальності «Маркетинг» отримають унікальну можливість познайомитись з досвідом провідних спеціалістів компанії L’Oreal, які проведуть ряд практично-орієнтованих лекцій з маркетингу, організації продажу, PR, маркетингових досліджень, фінансів та управління персоналом.Для студентів будуть розроблені спеціальні завдання, які необхідно буде виконати у міні-групах за підтримки консультантів з числа найкращих викладачів кафедри маркетингу КНЕУ та співробітників компанії L’Oreal. Результати своєї роботи студенти будуть презентувати на фінальному занятті перед комісією, сформованою з викладачів кафедри та представників компанії. За результатами проведеної роботи студенти, що зробили найкращі презентації, отримають унікальну можливість проявити свої здібності та набуті знання в міжнародній марекинговій грі Brandstorm від L’Oreal, яка вже третій рік проходить в Україні. Головне завдання Brandstorm – створення нового продукту для одного із 23 міжнародних брендів, що входять до портфоліо компанії L’Oreal. При цьому необхідно, щоб даний продукт відповідав всім цінностям бренду та компанії, був інноваційним та, звичайно, прибутковим. Для досягнення цієї мети студенти мають провести аналіз ринку, визначити позицію бренда відповідно до конкурентів та виявити потенційний сегмент споживачів. На основі цього, запропонувати, відповідно, новий продукт, розробити його стратегію виходу на ринок, цінову та комунікаційну політику. Кожного року в грі приймає участь все більша кількість студентів від національних ВНЗівз різних регіонів України, серед яких, крім ДВНЗ «Київський Національний Економічний Університет ім. В. Гетьмана»,представлені: Дніпропетровський Національний Університет ім. О. Гончара, Києво-Могилянська Академія, Національний Технічний Університет України «КПІ», Національний Університет України ім. Т. Шевченко та інші, не менш відомі ВНЗ країни. Так, в 2011 році було зареєстровано 53 команди від 7 ВНЗів України, а у 2012 р. – 68 команд із 11ВНЗів. Перед учасниками Brandstorm 2013відкриваються дуже цікаві перспективи: представити Україну на Міжнародному фіналі, що відбудеться в Парижі у червні 2013 року,набути неоціненний досвід роботи над концепцією створення нових продуктів для реального бренду та попрацювати з одним з найкращих креативних агентств України, і, звичайно, стати співробітником «L’Oreal Україна». При цьому, важливо, що це стосується не тільки команди – переможця, але і всіх інших учасників. Так, наразі на різних позиціях в компанії працюють загалом понад 15 учасників Brandstorm 2011-2012. Представники КНЕУ та компанії «L’Oreal Україна» щиро впевнені, що дана програма стане ще одним успішним напрямом довгострокового співробітництва, а також чудовою нагодою для молодих та амбіційних спеціалістів спробувати свої сили в реальних бізнес-умовах. Дізнавайтеся більше : http://www.facebook.com/Loreal.Ukraine |