Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

МАЙСТЕР-КЛАС Як створювати успішні соціальні проекти. Досвід мережі «Фокстрот»10 Листопада 2015р.

10 листопада о 14-40 ( 353 ауд.) 1 корпус КНЕУ ім. В. Гетьмана 

  1. Бізнес, що змінює країну 
  2. Трендвотчингові дослідження 
  3. Ефективні технології: інструмент КСВ, або як сформувати лояльність до торговельної марки через вирішення соціальних проблем 
  4. Соціальні програми «Фокстрот», які допомагають розуміти бренд і формують попит на нього 
  5. Очікування роботодавців від студентів – майбутніх менеджерів з маркетингу, PR та КСВ 

Милованова Олена, PR-менеджер «Фокстрот» - найбільшої роздрібної мережі за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки і побутової техніки в Україні. Згідно з рейтингом Deloitte&Touche, «Фокстрот» входить до числа 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи.