Сексизм в рекламі. Поняття недобросовісної реклами12 Березня 2015р.Лектори:Ірина Лилик, генеральний директор Української Асоціації Маркетингу, Відповідальний секретар Індустріального Гендерного Комітету з Реклами Нікола Чорноголовко, консультант з реклами та маркетингу, креативний директор, сценарист Місце проведення: Аудиторія - 334 13.00-13.45 – Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статті СОУ 21708654 -002-2011 (Ірина Лилик) 13.45-14.45 - Сексизм в рекламі: етичність економічно обґрунтована (Нікола Чорноголовко) Ірина Лилик - генеральний директор Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу», одного з найбільш авторитетних та потужних об’єднань маркетологів та рекламістів в Україні. Національний представник ESOMARв Україні. Ініціювала розробку та прийняття Стандартів якості маркетингових досліджень – СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, які стали правилами ведення дослідницького бізнесу в Україні. Обрана Національним представником ESOMARв Україні та вже другу каденцію представляє Україну в цієї світовій асоціації дослідників. В 2011 році ініціювала розробку та прийняття Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі - СОУ 21708654 -002-2011, які були підтримані більшістю фахових асоціацій. Є відповідальним секретарем Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, метою якого є боротьба проти дискримінації в рекламі. Вона є членом Експертної Ради з питань протидії дискримінації за ознакою статі при Міністерстві соціальної політики України. Заступник головного редактора журналу «Маркетинг в Україні», який є єдиним україномовним періодичним виданням з маркетингу в Україні. Журнал є аналітичним виданням фахової асоціації до того ж визнаний ВАК України як наукове видання. Видається з 1998 року. |