Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Саханда Владислав Володимирович

Кафедра:Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка
Посада:Асистент кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка
Вчене звання: немає
Науковий ступінь: немає
Науково-педагогічний стаж:8 років

Освіта

2004 - 2008:  ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», факультет економіки аграрно-промислового комплексу, диплом бакалавра
2008 - 2009:  ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», факультет економіки аграрно-промислового комплексу, диплом магістра
2011 - 2015:  аспірантура ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 


Досвід роботи

2011 - 2015:  асистент кафедри економіки агропромислових формувань, факультет економіки аграрно-промислового комплексу, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
2015 - 2019:  старший викладач кафедри економіки агропромислових формувань, факультет економіки аграрно-промислового комплексу, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
2024 - поточний час:   асистент кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка, факультет маркетингу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Досвід роботи на посадах:

Маю багаторічний досвід професійної діяльності на посадах економіста, консультанта, керівника відділів розробки та впровадження. Брав участь у комплексних міжнародних проєктах.

  • Побудова систем управління та оптимізації бізнес-процесів у компаніях різного масштабу та галузевої спеціалізації.

  • Автоматизація операційної діяльності підприємств, включно з впровадженням сучасних інформаційних технологій та цифрових інструментів управління.

  • Розробка методик бюджетування та управління ліквідністю, а також їх подальша автоматизація для забезпечення прозорості.

Галузевий досвід:

  • ІТ-сектор: розробка та впровадження програмного забезпечення, робота з аналітикою та великими даними, інтернет-технології.

  • Аграрний сектор: від операційної діяльності сільськогосподарських підприємств до комплексного управління вертикально інтегрованими та міжнародними холдингами.

  • Промисловість: виробничі та переробні підприємства.

  • Страховий бізнес: організація процесів, налаштування та оптимізація внутрішніх процесів з подальшою їх автоматизацією.

  • Рекламний бізнес: побудова процесів та ведення обліку.