Cтудентська наукаКафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка, слідуючи своїм традиціям, орієнтована на розвиток наукового потенціалу молоді й створює умови для творчого і наукового зростання в процесі навчання як для здобувачів освітніх програм кафедри, так і інших освітньо-професійних програм Університету, які цікавляться маркетингом.
З метою залучення здобувачів до участі в науково-дослідній діяльності, науково-практичних заходах і конкурсах під керівництвом викладачів кафедри успішно функціонують постійно діючі:
Щорічно в КНЕУ ім. В. Гетьмана проходить наукова студентська конференція, в межах якої кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка проводить платформу з маркетингу. Активну часть в роботі таких платформ беруть не лише студенти факультету маркетингу, а й інших факультетів Університету. Тези доповідей публікуються в збірнику матеріалів конференції:
Студенти спеціальності «Маркетинг» неодноразово ставали переможцями та призерами Всеукраїнських олімпіад, Всеукраїнських конкурсів студентських наукових і дипломних робіт з маркетингу та інших наукових конкурсів для обдарованої студентської молоді:
|