Опис освітньо-професійної програмиСоціологія, освітня програма - Соціальні та медіа-комунікації ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «СОЦІАЛЬНІ ТА МЕДІА КОМУНІКАЦІЇ» Гарант програми – Єрескова Тетяна ВолодимирівнаКандидат соціологічних наук, доцент, доцент кафедри соціології факультет управління персоналом, соціології та психологіїe-mail: yereskova.tetiana@kneu.edu.ua Галузь знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» Спеціальність 054 «Соціологія» Обсяг програми 240 кредитів Тривалість програми 4 роки Форма навчання денна МЕТА освітньої програми: підготовка фахівців з соціології, які ефективно орієнтуються у сучасному комунікаційному та медійному просторі, володіють механізмом інтерпретації інформації під час адаптування до певного соціального та бізнес середовища, застосовують дієві комунікаційні технології соціального впливу під час соціальної взаємодії з оточуючими. Що ВИВЧАЄМО:
СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ - стратегії взаємодії у різних соціальних середовищах (організація, економіка, бізнес, культура, політика,
міжособистісна та міжгрупова взаємодія).
МЕДІАКОМУНІКАЦІЇ - дієві комунікативні практики та технології впливу на цільові групи, необхідні для самореалізації у сучасному
соціумі, забезпечення ефективного функціонування будь-якого організаційно-управлінського середовища та управління некомфортним
середовищем Чому НАВЧАЄМО: Організації та проведенню соціальних та маркетингових досліджень;виробництву інформації;плануванню, розробці та реалізації комунікаційної політики організацій та стратегій кампанії; розповсюдженню інформації з використанням сучасних інформаційних та комунікаційних технологій в інтересах роботодавця; посередництву та налагодженню соціального партнерства;прогнозуванню можливих соціальних конфліктів, зон соціальної напруженості, розробці заходів щодо запобігання конфліктів та ефективного їх розв'язання; соціологічному забезпеченню виборчих кампаній, інформаційних компаній та дослідженню громадської думки. Де зможете ПРАЦЮВАТИ: Сучасні аналітичні соціологічні центри, консалтингові кампанії, маркетингові кампанії, бізнес-структури (банки, фірми і т.п.), державні органи регіонального та муніципального рівня, органи місцевого самоврядування, засоби масової інформації (радіо, телебачення, газети, журнали), новітні засоби масової інформації (інтернет-видання, соціальні мережі), власна підприємницька діяльність з надання комунікативно-інформаційних та аналітичних послуг. Ким зможете ПРАЦЮВАТИ: Аналітиками даних на промислових, транспортних, торгових підприємствах, ЗМІ, кредитно-фінансових установах, адміністративних установах; фахівцями з PR; фахівцями з реклами; фахівцями з копірайту; фахівцями зі стратегічних комунікацій; консультантами з управління людськими ресурсами; кореспондентами ЗМІ, прес-секретарями; редакторами новин та медійних проєктів. Перелік конкурсних предметів, з яких вступники мають подавати сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання для вступу на основі повної загальної середньої освіти) Українська мова та література Математика Іноземна мова або Історія України/Географія/Біологія/Фізика/Хімія За більш детальною інформацією звертайтесь. Київ, пр. Перемоги, 54/1, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, кафедра соціології, ауд. 533;тел: 371-61-48 Або на сторінці: https://fupstap.kneu.edu.ua/ua/kaf_fupstap/Cociologij/ Остання редакція: 13.01.22 |