Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Опис освітньо-професійної програми

 

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «СОЦІАЛЬНІ ТА МЕДІА КОМУНІКАЦІЇ»

 
Гарант програми – Єрескова Тетяна Володимирівна
Кандидат соціологічних наук, доцент, доцент кафедри соціології факультет управління персоналом, соціології та психології
e-mail: yereskova.tetiana@kneu.edu.ua
 
 
                                                                                 Галузь знань                  С   «Соціальні науки, журналістика, інформація та                                                                                                                                                                        міжнародні відносини»
                                                                                 Спеціальність                С5 «Соціологія»
                                                                                 Обсяг програми             240 кредитів
                                                                                 Тривалість програми     3 роки 10 місяців
                                                                                 Форма навчання            очна (денна)
 

МЕТА освітньої програми: підготовка фахівців з соціології, які ефективно орієнтуються у сучасному комунікаційному та медійному просторі, володіють механізмом інтерпретації інформації під час адаптування до певного соціального та бізнес середовища, застосовують дієві комунікаційні технології  соціального впливу під час соціальної взаємодії з оточуючими.

Що ВИВЧАЄМО:

СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ - стратегії взаємодії у різних соціальних середовищах (організація, економіка, бізнес, культура, політика, міжособистісна та міжгрупова взаємодія).
МЕДІАКОМУНІКАЦІЇ - дієві комунікативні практики та технології впливу  на цільові групи, необхідні для самореалізації вії у сучасному соціумі, забезпечення ефективного функціонування будь-якого організаційно-управлінського середовища та управління некомфортним середовищем

Чому НАВЧАЄМО: Організації та проведенню соціальних  та маркетингових досліджень;виробництву інформації; плануванню, розробці та реалізації комунікаційної політики організацій та стратегій кампанії; розповсюдженню інформації з використанням сучасних інформаційних та комунікаційних технологій в інтересах роботодавця; посередництву та налагодженню соціального партнерства;прогнозуванню можливих соціальних конфліктів, зон соціальної напруженості, розробці заходів щодо запобігання конфліктів та ефективного їх розв'язання; соціологічному забезпеченню виборчих кампаній, інформаційних компаній та дослідженню громадської думки.

Де зможете ПРАЦЮВАТИ: Сучасні аналітичні соціологічні центри, консалтингові кампанії, маркетингові кампанії, бізнес-структури (банки, фірми і т.п.), державні органи регіонального та муніципального рівня, органи місцевого самоврядування, засоби масової інформації (радіо, телебачення, газети, журнали), новітні засоби масової інформації (інтернет-видання, соціальні мережі), власна підприємницька діяльність з надання комунікативно-інформаційних  та аналітичних послуг.

Ким зможете ПРАЦЮВАТИ: Аналітиками даних на промислових, транспортних, торгових підприємствах, ЗМІ, кредитно-фінансових установах, адміністративних установах; фахівцями з PR; фахівцями з реклами; фахівцями з копірайту; фахівцями зі стратегічних комунікацій; консультантами з управління людськими ресурсами; кореспондентами ЗМІ, прес-секретарями; редакторами новин та медійних проєктів.

Перелік конкурсних предметів НМТ, з яких вступники мають подавати результати для вступу на основі повної загальної середньої освіти). Обов'язкові:  Українська мова , Математика, Історія України. Вибіркові: Іноземна мова /Географія/Біологія/Фізика/Хімія

За більш детальною інформацією звертайтесь. Київ, пр. Берестейський, 54/1, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана,  кафедра соціології, ауд. 533; тел: 371-61-48

Або на сторінці: https://fupstap.kneu.edu.ua/ua/kaf_fupstap/Cociologij/ 

Остання редакція: 24.06.25