- Новини»
- Що є насправді українським: у традиціях, сувенірах, рекламі, засобах масової інформації, туризмі?
Що є насправді українським: у традиціях, сувенірах, рекламі, засобах масової інформації, туризмі?21 Листопада 2017р.
У Сумах 15-19 листопада пройшов «Всеукраїнський семінар-тренінг модераторів молодіжних етноклубів: мета та завдання».
Захід відбувся під егідою Міністерства молоді і спорту України, Національного музею історії України, Українського науково-дослідного та освітнього центру вивчення Голодомору (HREC in Ukraine)…
Мета семінару: поширення всією територією України якісної інформації освітньо-культурних осередків у районах та областях - етноклубів, що ґрунтуються на місцевих українських традиціях та популяризують вітчизняну історію й культуру, сприяючи упізнаваності рідного краю та розвитку туризму.
За сприяння кафедри політичної історії КНЕУ ім. Вадима Гетьмана активними учасниками Всеукраїнського семінару-тренінгу модераторів молодіжних етноклубів стали студентки 2 курсу факультету маркетингу – майбутні менеджери з туризму: Дорошенко Вікторія, Кисорець Анастасія, Кривцова Ганна, Лахман Олена, Мацюк Ольга, Чучман Олександра. Досвід, отриманий під час тренінгу, стане корисним як у навчальному процесі, так і в майбутній спеціалізації з туристичного бізнесу.
"Грунівська Січ"- шляхами зеленого туризму