73 учні шкіл та ПТНЗ 8-11 кл. зібралися, щоб узяти участь у фіналі турніру. Вступне слово мали декан ФЕтаУ Востряков О.В., проректор з науково-педагогічної роботи Оболенська Т.Є., старший викладач кафедри стратегії підприємств Паздрій В.Я. та голова САР ФЕтаУ Євгеній Нотевський.
«Як виховати нове покоління успішних українських підприємців? Занурити їх в атмосферу бізнесу, ринку й конкуренції ще зі шкільної і студенської лави!»
Під таким гаслом у жовтні 2017 р. пройшов інтерактивний онлайн-турнір з управління компаніями для старшокласників і студентства Київщини «Бізнес-генії».
Організаторами заходу сталиДепартамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та Компанія інтелектуальних технологій (КІНТ).
Турнір «Бізнес-генії» бувпроведений у межах регіональної стратегії вдосконалення профорієнтаційної роботи з молоддю (за особистої підтримки губернатора Київської області пана О. Горгана) та реалізації положень Концепції МОН України «Нова українська школа» у частині розвитку компетентності, ініціативності та підприємливості. У змаганні абсолютно безкоштовно взялиучасть учні 7-11 класів усіх ЗНЗ області та студенти І-ІІІ курсів ПТНЗ.
Cередовищем для проведення турніру сталапотужна українська бізнес-симуляція ViAL+, яка нещодавно отримала гриф МОН України. Ця комп’ютерна програма реалістично моделює вітчизняне ринкове середовище та структуру виробничого підприємства.
Керуючи створеною у ViAL+ компанією, учасник організувавроботу шести її відділів: виробничого, маркетингу і збуту, кадрів, бухгалтерії, фінансового та аналітичного. Головне його завдання – налагодити виробництво й розвинути своє підприємство настільки, щоб воно стало лідером за прибутками і мало провідні позиції на ринку.
Таке змагання обдарованої молоді дало можливість виявити представників майбутньої економічної та бізнес-еліти, допомогти їм в особистісному становленні, спрямувати до чіткого вибору професії, націлити на ефективне навчання протягом життя, подальшу самореалізацію й отримання життєвого досвіду, постійне формування і підвищення економічної грамотності.