18 травня в рамках ІІІ Міжнародного наукового конгресу Society of Ambient Intelligence активно працювала секція Business Communication and Linguistics. На дослідницькому майданчику Ташкент, Відень, Наманган, Кривий Ріг і Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана обговорювали сучасні тренди бізнесової комунікації та її мовний інструментарій. Можливо, хтось здивується такому поєднанню, але тільки не наші розумні, креативні та комунікабельні учасники. Усі ми є споживачами товарів та послуг, вироблених бізнесом, намагаємося через його мову зрозуміти реальний зміст підприємницької діяльності. Бізнес також може отримати від лінгвістики практичні фахові поради, які обов`язково підвищать рівень ділової комунікації, її ефективність, допоможуть створити позитивний імідж на національному та мультинаціональному рівнях. У серйозній, прагматичній і результативній дискусії взяли участь 34 учасники, які представили 6 навчальних закладів Узбекистану та України. Абсолютно комфортно почувалися поміж студентства наші молодші друзі - учні київських школи № 72 та ліцею "Престиж". Сподіваємося, що наступного року вони зможуть узяти участь у традиційних університетських наукових заходах уже як студенти КНЕУ. Спілкувалися українською, англійською, узбецькою, польською, і в цій мультикультурній авдиторії завжди знаходили спільну наукову мову.