Nielsen IQ Academy в КНЕУ - успішна тристороння співпраця15 Червня 2021р.15 червня підписано тристоронній Меморандум про співпрацю між Київським національним економічним університетом імені Вадима Гетьмана, ТОВ "АС Нільсен Україна" та ГО "Українська Асоціація Маркетингу". Метою партнерства є колаборація по запуску потужного освітнього проєкту Nielsen IQ Academy, що дає можливість студентам-маркетологам головного економічного університету країни отримати практичні навички проведення досліджень у сфері FMCG. Ректор КНЕУ Дмитро Лук'яненко привітав таку потрібну ініціативу і відзначив, що Університет максимально зацікавлений впроваджувати в навчальний процес засоби, які дозволять нашим студентам отримати нові практичні навички у сфері маркетингових досліджень, адже поєднання теорії і практики в навчанні є максимально важливим та дозволяє студентам бути готовими до викликів ринку праці. Генеральний директор ТОВ "АС Нільсен Україна" Анна Ільчук запевнила, що проєкт буде функціонувати на постійній основі і відзначила, що була у захваті від рівня знань та вмінь студентів КНЕУ, які взяли участь у пілотній спробі. Президент "Української Асоціації Маркетингу" Ірина Лилик висловила свою готовність підтримати заходи фахової спільноти України, які сприяють наближенню змісту освіти до вимог ринку праці, адже така системна співпраця закладу освіти зі стейкхолдерами є вигідна не лише для нашої молоді, а й для галузі та економіки загалом. На зустрічі також був присутній студент КНЕУ Ігор Ліфанов, який був учасником пілотної програми. Він подякував Університету та партнерам за такі чудові можливості. Нагадаємо, що пілотний проєкт Nielsen IQ Academy стартував на початку 2021 року і відкрив унікальну можливість для студентів КНЕУ: зануритися у світ дослідницької галузі FMCG на чолі з передовими експертами у сфері маркетингу. Поєднуючи практичні підходи та теоретичні знання, познайомитися з принципами проведення маркетингових досліджень ринку, специфікою спілкування з реальним клієнтом, а головне — отримати чудову можливість працювати з роботодавцем №1 у сфері маркетингових досліджень — міжнародною компанією Nielsen. Участь у програмі для наших студентів є безкоштовною. Перший захід проєкту включав у себе лекційні заняття та виконання практичних вправ під керівництвом ментора від компанії Nielsen, розробку проєкту для певного продукту компанії FMCG, що проходила у вигляді командної роботи в групах. З 22 студентів, які на основі конкурсного відбору отримали можливість проходити навчання в Nielsen IQ Academy, були сформовані 5 команд. Протягом навчання студенти виконували різноманітні завдання, а 19 травня 2021 року відбулася презентація напрацювань. Кращою була визнана робота команди у складі: Ліфанов Ігор, Гайдаєнко Микита, Світлана Бондаренко, Донець Катерина та Мюллер Анна - всі вони отримали запрошення на проходження співбесіди для зайняття вакантних робочих місць в компанії “АСНільсен Юкрейн”. Всі слухачі курсу отримали сертифікати, які підтверджують набуті знання та навички. Дякуємо нашим партнерам за таке корисне і результативне партнерство! Далі буде!
|