Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Креативний дизайн викликає бажання змінювати світ27 Жовтня 2020р.

Яким має бути сучасний дизайн і яких саме фахівців долучити до команди? З чого почати розробку MVP-версії продукту? Якої стратегії контент-маркетингу дотримуватися?

Спікером BUSINESS HARD TALKS, що відбувся онлайн на кафедрі комерційної діяльності та логістики, став Кирило Соляр – засновник і керівник креативної дизайн-агенції Solar Digital, співзасновник міжнародного сервісу оренди яхт Sailica.
Кирило понад 11 років займається розробкою креативних сайтів, вважаючи, що унікальний дизайн – найкращий засіб для просування проєктів. У доробку: сервіс оренди яхт всього світу, онлайн-магазин брендового одягу, унікальний логотип піци, сервіс з аналітики морських перевезень… Популярності та розголосу набув брендінг Одеського неіснуючого наземного метро. Ефективною є колаборація з блогерами, які інтегрують рекламу у своїх роликах.

 

✏️ Пропонуємо кілька відповідей на запитання студентів у чаті:

- Як ви формуєте команду?
- Створення команди - це нескінчений процес. Новий проєкт ми починаємо з чистого аркуша, шукаючі нестандартні рішення. Кожен робить щось вперше. Причому працюємо пліч-о-пліч. У нас нема жорсткої вертикалі, де начальник управляє своїм підрозділом. Це, якщо хочете, горизонтальна сім’я, пряме спілкування.

 

- Чи даєте ви тестові завдання?
- Звичайно. Ми ретельно переглядаємо резюме, а після співбесіди даємо тестове завдання. Це принципово, щоб взяти у команду гідного кандидата.

 

- Яким має бути сучасний дизайн?
- Викликати у клієнтів почуття прекрасного, бажання змінювати світ, формувати приємний грамотний смак, небайдужість.

 

Корисні посилання:
https://solardigital.com.ua
https://sailica.com/ru

Авторський Телеграм канал про бізнес та управління творчим колективом t.me/solar_notes

 

Провідний фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою ВСЗ Лариса Гуторова
Фахівець з комунікацій I категорії ВСЗ Анастасія Рогачова (скріншоти)