Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Стратегічний маркетинг для навчальних закладів. Карен Фокс в КНЕУ24 Жовтня 2011р.

24 Жовтня 2011р. в Конференц-залі головного корпусу Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана відбулася відкрита лекція відомого американського маркетолога Карен Фокс. На лекції пані Фокс презентувала результат спільної співпраці з Філіпом Котлером, книгу «Стратегічний маркетинг для навчальних закладів», де узагальнено досвід використання маркетингового комплексу навчальними закладами США та запропоновано своєрідну матрицю їх поведінки за умов ринкових відносин.

Для  кращого розуміння маркетингу в роботі визначено маркетингові концепції, ознаки високоефективних навчальних закладів та основи ефективного маркетингу; розкрито процеси, що сприяють стратегічному та оперативному плануванню; проаналізовано підходи до вибору та розуміння цільових ринків; презентовано шляхи розробки маркетингових програм; проілюстровано можливості залучення фінансової підтримки та рекрутингу студентів; проведена оцінка ефективності маркетингу навчального закладу. З огляду на це, дана книга адресована адміністраціям навчальних закладів з метою розкриття глибинних проблем освіти, пояснення напрямів її прогресу і з’ясування сучасних тенденцій на міжнародному ринку освітніх послуг

Розвиток міжнародного співробітництва з зарубіжними партнерами, підвищення міжнародної мобільності викладачів та студентів, залучення грантів та участь в авторитетних дослідженнях світу виступають одними з ключових пріоритетів подальшого визначення, просування та адаптації освітніх цілей нашого університету до нових потреб суспільного життя. У зв’язку з цим, висловлюємо надію, що запропонований маркетинговий інструментарій сприятиме побудові ефективної моделі поведінки нашого ВНЗ на національному та світовому рівнях.

Підготовано:
Овчаренко А. О.,
к.е.н., науковий співробітник Інститут вищої освіти