- Новини»
- Студенти КНЕУ долучились до обґрунтування стратегії розвитку вітчизняної економіки
Студенти КНЕУ долучились до обґрунтування стратегії розвитку вітчизняної економіки09 Листопада 2020р.
29 жовтня 2020 року у рамках конкурсного проєкту «Синергія знань, досвіду та креативності заради майбутнього», що проводиться Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, відбувся фінал конкурсу в секції «Політики «економічного прориву»: світовий досвід».
Докладні звіти команди подали журі наприкінці весни. Зважаючи на карантинні обмеження, завершальний захід проводився у онлайн-режимі, де кожна команда з провідних вищих навчальних закладів України представила власне бачення можливостей для економічного прориву України. До фіналу дійшли представники КНЕУ, КПІ, МУФ, УГІ та КНТЕУ.
Наш університет представляла команда студентів-бакалаврів факультету міжнародної економіки та менеджменту (Роман Тимофєєв, Владислав Загладько, Валерія Нестерчук, Валерія Гарбарчук та Владислав Боярчук) під керівництвом професора кафедри міжнародної економіки Дениса Олександровича Ільницького. Команда, навіть не дивлячись на те, що ряд випускників поступили на навчання на магістерський рівень в інших університетах, у т.ч. за кордоном, на найвищому рівні презентувала результати дослідження досвіду країн, в яких спостерігались економічні прориви. Зусилля студентів заохочував, підтримував та координував доктор економічних наук, професор кафедри міжнародної економіки Д.О. Ільницький, який також працює науковим співробітником Інституту вищої освіти. За його словами, в цьому значну допомогу склав досвід підготовки студентських команд на конкурси CFA та реалізації науково-дослідних проєктів. Окрім того, підготовка студентських команд для участі в конкурсах, проєктах та змаганнях перетворюється на обов'язковий компонент успішного навчання у ВНЗ.
Сподіваємось, що презентовані напрацювання сприятимуть розвитку державної економічної політики, яка уможливіть економічний прорив України.
В. С. Сендецька, фахівець з постійного моніторингу процесів розвитку світової вищої освіти