- Новини»
- Таємничі гості та День емоцій у «Сільпо»
Таємничі гості та День емоцій у «Сільпо»24 Листопада 2020р.
Онлайн-вебінар «Система мотивації персоналу в мережі «Сільпо» провів директор з персоналу Павло Сич.
Базова зарплатня, пояснив він, залежить від конкретної посади. Однак для всіх раз на півроку встановлюється «оцінка роботи», яку дає керівник відділу – і від цього залежать надбавки. Оцінює роботу за багатьма критеріями також «таємничий відвідувач».
Серед нематеріальних мотивацій цінується визнання співробітників, коли кожен може відчути себе особистістю. Зокрема, це надихаюча шоу-програма «Світ талантів». Для подолання негативних емоцій можна обрати «Злюка-день», коли в окремій кімнаті надається можливість побити «грушу» чи навіть… розтрощити тарілки.
Мотивацію, звичайно, є безкоштовне навчання (від продавця-касира до завідувача), лекції від менеджерів компанії, презентації та майстер-класи для студентів. Серед співробітників «Сільпо» кожен десятий – студент.
Нині у мережі «Сільпо» 280 магазинів, з них 50 – мають унікальний дизайн.
Провідний фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою ВСЗ Лариса Гуторова
Фахівець з комунікацій I категорії ВСЗ Анастасія Рогачова (скріншоти)