Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Таємничі гості та День емоцій у «Сільпо»24 Листопада 2020р.

     Онлайн-вебінар «Система мотивації персоналу в мережі «Сільпо» провів директор з персоналу  Павло Сич.

     Базова зарплатня, пояснив він, залежить від конкретної посади. Однак для всіх  раз на півроку встановлюється «оцінка роботи», яку дає керівник відділу – і  від цього залежать  надбавки. Оцінює роботу за багатьма критеріями   також «таємничий відвідувач».  

     Серед нематеріальних мотивацій цінується визнання співробітників, коли кожен може відчути себе особистістю. Зокрема,  це надихаюча шоу-програма «Світ талантів».  Для подолання негативних емоцій можна обрати «Злюка-день», коли в окремій кімнаті надається можливість побити «грушу» чи навіть… розтрощити тарілки.

    Мотивацію, звичайно, є безкоштовне  навчання (від продавця-касира  до завідувача), лекції від  менеджерів компанії, презентації та майстер-класи для студентів. Серед співробітників «Сільпо» кожен десятий – студент.

    Нині у мережі «Сільпо»  280 магазинів, з них 50 – мають унікальний дизайн.

 

Провідний фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою ВСЗ Лариса  Гуторова

 

Фахівець з комунікацій I категорії ВСЗ Анастасія  Рогачова (скріншоти)