Круглий стіл «Маніпулювання свідомістю споживача»20 Лютого 2014р.![]() 18 лютого 2014 року Французько-Українським інститутом менеджменту був проведений «круглий стіл» на тему: «Маніпулювання свідомістю споживача». В ньому взяли участь як студенти КНЕУ, так і франкомовні викладачі.
Як відомо, сьогодні в бізнес-індустрію не поринув хіба що лінивий. Товари продають з лотків, каталогів, телемагазинів, онлайн-сайтів і, звичайно, у великих супермаркетах. Які хитрощі застосовують у великих торгівельних мережах? Чому не варто купувати харчові продукти та різноманітні товари натщесерце? Саме ці питання зайняли центральне місце в дискусійних обговореннях учасників «круглого столу». Тож, доповідачами було розгляне проблемне питання щодо різноманітних видів маніпуляцій свідомістю споживачів у супермаркетах. Модераторами «круглого столу» були Харьковська Ольга та Алексєєва Наталія, менеджери зовнішньоекономічної діяльності Французько-Українського інституту менеджменту. Учасниками круглого столу були:
Підсумовуючи думки та пропозиції, висловлені учасниками круглого столу радник з питань мовної підготовки студентів В.І.Круківський подякував всім доповідачам за ґрунтовну роботу і відзначив, що проведений «круглий стіл» був результативним, сформував у слухачів позитивне враження від різноманітних позицій аудиторії. Варто зазначити, що «круглий стіл»був проведений виключно французькою мовою. Крім того, під час доповідей були також представлені різноманітні цікаві відео-добірки, які візуалізували представлені учасниками аргументи. «Круглий стіл»пройшов успішно, викликав значне зацікавлення студентської аудиторіїі тому було вирішено зробити його постійним дискусійним клубом для наших студентів. Тож запрошуємо наших франкомовних студентів до участі в наступних зустрічах «круглого столу», що організовує Французько-Український інститут менеджменту! Більше фото в VK: http://vk.com/ifumjeunesse |
