Круглий стіл «Етичний маркетинг»05 Квітня 2013р.2 квітня Французько-українським інститутом менеджменту був проведений «круглий стіл» на тему: «Етичний маркетинг: актуальність і напрями застосування». В ньому взяли участь як студенти КНЕУ, так і франкомовні викладачі. Крім того, в роботі «круглого столу» взяв участь Наливайко Анатолій Петрович, проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків.Доповідачами було представлено деякі проблеми етичного маркетингу: екомаркетинг, про який доповіла і запросила до обговорення викладач кафедри фінансів, Наталія Алексеева, нейромаркетинг, який був розкритий студенткою 1 курсу факультету МЕІМ Тамарою Заворотько; студентом 1 курсу МЕІМ Олександром Устименком було піднято актуальне етичне питання так званих «продавців хвороб», котрі придумують ліки від неіснуючих негараздів зі здоров’ям, а також було обговорено проблему запрограмованих поломок техніки, про яку говорила студентка 1 курсу МЕІМ Губенко Олена. Варто зазначити, що круглий стіл був проведений виключно французькою мовою. Крім того, під час доповідей були також представлені різноманітні цікаві відео-добірки з даних питань. Студентський круглий стіл пройшов успішно, викликав жвавий інтерес і тому було вирішено зробити його постійним дискусійним клубом для наших студентів. Тож запрошуємо наших франкомовних студентів до участі в наступних зустрічах круглого столу, що організовує Французько-український інститут менеджменту!
Більше фото в VK: http://vk.com/ifumjeunesse |
