Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Спеціаліст з обслуговування клієнтів02 Жовтня 2025р.

#вакансії_перспектива
 
🏢 ПриватБанк — є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Займає лідуючі позиції за всіма фінансовими показниками в галузі та складає близько чверті всієї банківської системи країни.
 
🔎 Ми шукаємо Спеціаліста з обслуговування клієнтів, який прагне працювати в динамічному середовищі та розділяє цінності взаємної довіри, відкритості та ініціативності.
 
Основні обов’язки:
🔸Продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI
🔸Здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку
🔸Обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку
🔸Оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях)
🔸Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів
🔸Виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс
 
Основні вимоги:
🔸Повна загальна середня освіта
🔸6 місяців досвіду роботи в банку
🔸Навички активних продажів, проведення презентацій та роботи із запереченнями
🔸Знання продуктів, послуг та сервісів банку в частині продажів та обслуговування клієнтів
🔸Знання законодавства та нормативно-правових актів у сфері банківської діяльності
🔸Впевнений користувач ПК та планшетом
🔸Вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою)
 
Буде перевагою:
🔸Фахова передвища освіта і вище або у процесі навчання у закладі вищої освіти
🔸Досвід у продажах та роботі з клієнтами
 
Своїм співробітникам ми пропонуємо:
🔸Роботу в найбільшому та інноваційному банку України
🔸Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки
🔸Конкурентну заробітну плату
🔸Медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок
🔸Корпоративне навчання
🔸Цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток
🔸Дружній професійний колектив та сильну команду
 
🔗 Більш детально про вакансію ви можете дізнатися за посиланням.