Інтерн у відділ кадрового адміністрування (HR)09 Липня 2025р.![]() #вакансії_перспектива 🏢 EY — це можливість здобути винятковий досвід у компанії, яка вже понад 30 років надає послуги у галузі консультування з питань ведення бізнесу, аудиту, оподаткування і права, а також консультаційного супроводу транзакцій. 🔎 Інтерн у відділ кадрового адміністрування (HR) Обов’язки: 🔸 Робота з кадровою документацією (формування та наповнення особистих справ працівників, підготовка довідок, підготовка особистих справ звільнених працівників до архівного зберігання, підписання кадрових документів зі співробітниками); 🔸 Підтримка HR бази, наповнення Excel таблиць персональними даними; 🔸 Допомога команді з різними адміністративними завданнями; 🔸 Участь у підготовці обов’язкової звітності для подання в податкові органи, пенсійний фонд, органи статистики 🔸 Підготовка різного роду довідок за запитами Клієнтів 🔸 Допомога в консультаційній роботі за відповідними запитами Клієнтів у сфері трудового законодавства 🔸 Участь в цікавих проектах, пов’язаних з нашими послугами. Вимоги 🔸 Досвід роботи з кадровими документами буде перевагою (але не є обов’язковим) 🔸 Навички користування MS Office (MS Excel, MS Word, Outlook) 🔸 Організованість, уважність до деталей, проактивність 🔸 Відмінні комунікаційні навички 🔸 Рівень володіння англійською мовою — B2 і вище 🔸 Знання програми 1C ЗУП / BAS буде великим плюсом, але не є обов’язковим 🔸 Вміння та бажання працювати в команді Умови: 🔸 Формат роботи — лише в офісі Ми пропонуємо: 🔸 Довгострокове партнерство та офіційне працевлаштування з 1-го дня роботи 🔸 Конкурентну заробітну плату 🔸 35 календарних днів щорічної відпустки 🔸 Кар'єрні можливості та просування: з нами ви можете пройти шлях від інтерна до партнера 🔸 Підтримку наставника, який буде супроводжувати вас впродовж усієї кар'єр 🔸 Медичне страхування, страхування подорожей та життя Численні внутрішні та зовнішні тренінги: корпоративний доступ до курсів на Udemy та освітньої системи EY Badges. 🔗 Більше про вакансію можете дізнатись за посиланням |
