Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Офіс-менеджер28 Січня 2025р.

#вакансії_перспектива
 
🏢 Група Компаній «Овостар Юніон» (Агропромисловий Холдинг — лідер з виробництва та продажу курячого яйця ТМ «ЯСЕНСВІТ» та яєчних продуктів ТМ «ОВОСТАР»).   
 
Ми націлені на сталий розвиток і гарантуємо стабільну роботу з довгостроковою перспективою.
 
🔎Шукаємо енергійну та відповідальну офіс-менеджерку для нашої команди. Якщо Ви амбіційні, вмієте працювати в команді та хочете приєднатися до динамічної компанії, ми будемо раді бачити вас серед наших співробітників.
 
Чому варто приєднатися до нас:
🔸Активна та відкрита атмосфера, дружній колектив, підтримка колег
🔸Можливість працювати над цікавими  проектами
🔸Конкурентна заробітна плата та соціальний пакет
🔸Професійний розвиток та навчання
🔸Бронювання працівників
 
Обов’язки:
🔸Організація та координація роботи офісу, забезпечення його ефективного функціонування; допомога адміністративно-господарському відділу.
🔸Обробка вхідної та вихідної кореспонденції, електронної пошти.
🔸Прийом і перерозподіл вхідних телефонних дзвінків, адміністрування роботи офісних водіїв/переговорних кімнат/ виклик кур'єра/ і тп. 
🔸Підготовка документів, звітів, презентацій, ділової переписки.
🔸Організація зустрічей, переговорів, ділових поїздок (бронювання квитків, житла).
🔸Бюджетування офісних витрат; складання звітів.
🔸Формування заявок на закупівлю канцелярії, господарчих товарів та офісного обладнання.
🔸Табелювання     адміністративно-господарчого віддділу.
🔸Доведення до керівників підрозділів вказівок, розпоряджень, доручень, контроль їх виконання.
🔸Виконання інших адміністративних завдань керівництва.
🔸Ведення електронного документообігу: вхідні/вихідні/договірна робота.
🔸Робота з паперовими документами: отримання, відправка, сортування, облік, зберігання (архів).
 
Наш ідеальний кандидат:
 
Навички, необхідні для роботи в даній посаді:
🔸активна життєва позиція та комунікабельність;
🔸самостійність у прийнятті рішення, вміння планувати свій час, організаторські здібності;
🔸здатність координувати та організовувати, виконання індивідуальної роботи
ініциатівнисть
🔸грамотність, комунікабельність, гнучкість, дипломатичність, відповідальність, ретельність і акуратність;
🔸здатність працювати з великими обсягами паперових документів, увага до деталей
🔸коректна поведінка з будь-якою конфіденційною інформацією;
🔸бажані: досвідчений користувач ПК та офісної техніки
 
Знання, необхідні для роботи в даній посаді:
🔸знання основ діловодства, процесу документообігу, оформлення ділових листів, розпоряджень, планів заходів тощо;
🔸досвід роботи на посаді офіс-менеджера, адміністратора офісу
🔸Впевнений користувач ПК (MS Office:Word, Excel, PowerPoint), Outlook (календарі)
🔸бажані: Системи електронного документообігу (ЕДО),   знання 1С
 
Ми пропонуємо:
🔸Офіційне працевлаштування з 1-го дня 
🔸Своєчасну офіційну заробітну плату
🔸Соціальні гарантії відповідно до чинного законодавства
🔸Офіс оснащений генератором та старлінком
🔸Робота в офісі понеділок-п'ятниця з 9:00 до 18:00
 
🔗 Більш детально про вакансію ви можете дізнатися за посиланням.