Офіс-менеджер28 Січня 2025р.![]() #вакансії_перспектива 🏢 Група Компаній «Овостар Юніон» (Агропромисловий Холдинг — лідер з виробництва та продажу курячого яйця ТМ «ЯСЕНСВІТ» та яєчних продуктів ТМ «ОВОСТАР»). Ми націлені на сталий розвиток і гарантуємо стабільну роботу з довгостроковою перспективою. 🔎Шукаємо енергійну та відповідальну офіс-менеджерку для нашої команди. Якщо Ви амбіційні, вмієте працювати в команді та хочете приєднатися до динамічної компанії, ми будемо раді бачити вас серед наших співробітників. Чому варто приєднатися до нас: 🔸Активна та відкрита атмосфера, дружній колектив, підтримка колег 🔸Можливість працювати над цікавими проектами 🔸Конкурентна заробітна плата та соціальний пакет 🔸Професійний розвиток та навчання 🔸Бронювання працівників Обов’язки: 🔸Організація та координація роботи офісу, забезпечення його ефективного функціонування; допомога адміністративно-господарському відділу. 🔸Обробка вхідної та вихідної кореспонденції, електронної пошти. 🔸Прийом і перерозподіл вхідних телефонних дзвінків, адміністрування роботи офісних водіїв/переговорних кімнат/ виклик кур'єра/ і тп. 🔸Підготовка документів, звітів, презентацій, ділової переписки. 🔸Організація зустрічей, переговорів, ділових поїздок (бронювання квитків, житла). 🔸Бюджетування офісних витрат; складання звітів. 🔸Формування заявок на закупівлю канцелярії, господарчих товарів та офісного обладнання. 🔸Табелювання адміністративно-господарчого віддділу. 🔸Доведення до керівників підрозділів вказівок, розпоряджень, доручень, контроль їх виконання. 🔸Виконання інших адміністративних завдань керівництва. 🔸Ведення електронного документообігу: вхідні/вихідні/договірна робота. 🔸Робота з паперовими документами: отримання, відправка, сортування, облік, зберігання (архів). Наш ідеальний кандидат: Навички, необхідні для роботи в даній посаді: 🔸активна життєва позиція та комунікабельність; 🔸самостійність у прийнятті рішення, вміння планувати свій час, організаторські здібності; 🔸здатність координувати та організовувати, виконання індивідуальної роботи ініциатівнисть 🔸грамотність, комунікабельність, гнучкість, дипломатичність, відповідальність, ретельність і акуратність; 🔸здатність працювати з великими обсягами паперових документів, увага до деталей 🔸коректна поведінка з будь-якою конфіденційною інформацією; 🔸бажані: досвідчений користувач ПК та офісної техніки Знання, необхідні для роботи в даній посаді: 🔸знання основ діловодства, процесу документообігу, оформлення ділових листів, розпоряджень, планів заходів тощо; 🔸досвід роботи на посаді офіс-менеджера, адміністратора офісу 🔸Впевнений користувач ПК (MS Office:Word, Excel, PowerPoint), Outlook (календарі) 🔸бажані: Системи електронного документообігу (ЕДО), знання 1С Ми пропонуємо: 🔸Офіційне працевлаштування з 1-го дня 🔸Своєчасну офіційну заробітну плату 🔸Соціальні гарантії відповідно до чинного законодавства 🔸Офіс оснащений генератором та старлінком 🔸Робота в офісі понеділок-п'ятниця з 9:00 до 18:00 🔗 Більш детально про вакансію ви можете дізнатися за посиланням. |
