Офіс-менеджер зі знанням англійської мови20 Серпня 2025р.![]() #вакансії_перспектива 🏢 KM Partners — багатопрофільна українська консалтингова фірма, що спеціалізується на послугах з оподаткування, правових питаннях та консалтингу. 💼 Офіс-менеджер зі знанням англійської мови Основні вимоги: 🔸 усна та писемна грамотність; 🔸 володіння англійською на рівні вище середнього; 🔸 навички роботи з офісною оргтехнікою; 🔸 високий рівень відповідальності; 🔸 увага до деталей; 🔸 пунктуальність; 🔸 привітність, знання ділового етикету. Обов’язки: 🔸 прийом та розподіл дзвінків, робота з базою клієнтів; 🔸 вхідна/вихідна кореспонденція, взаємодія з кур'єрськими службами; 🔸 зустріч відвідувачів офісу, приготування чаю/кави; 🔸 робота з документами (оформлення, друк, копіювання, сканування); 🔸 повне забезпечення життєдіяльності офісу (моніторинг наявності канцелярських товарів, побутової хімії, офісної аптечки, чай/кава тощо); 🔸 письмові переклади (українська, англійська); організація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелю); 🔸 пошук необхідної інформації за завданнями юристів; контроль чистоти та порядку в офісі; 🔸 допомога з організацією корпоративних заходів. Умови роботи: 🔸 офіційне працевлаштування; 🔸 комфортний офіс в центрі Києва; 🔸 ароматна кава/чай, потужний генератор та укриття поблизу; 🔸 нормований повний робочий день з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 з перервою на обід; 🔸 доброзичливий колектив. 🔗 Більше про вакансію за посиланням |
