Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

LABA07 Лютого 2019р.

LABA - це динамічна освітня платформа. Ми розробляємо і проводимо онлайн-курси в семи країнах. Зараз у нас 35 курсів, за півроку запустимо ще 12. Навчаємо по 100 потоків на рік. Докладніше про компанію:https://l-a-b-a.com/

Нам потрібна людина, яка стане частиною команди клієнтського сервісу і буде вирішувати технічні складності наших студентів і викладачів.

Суть роботи:
- допомагати вирішувати технічні питання по пошті/соцмережі/teamviewer
- запускати розсилки форм опитувань по лекціям і курсам
- запускати онлайн-трансляції і стежити за їх безперебійним перебігом
- розміщати відеоматеріали на Vimeo/youtube

Хто ви:
- користуєтеся ПК на просунутому рівні
- готові на графік 11:00 - 20:00 (з можливістю частково віддаленої роботи)
- людина з грамотною письмовою та усною мовою
- вмієте вести комунікацію по пошті/соцмережі/skype не тільки з друзями, але і по справі
- знаєте, як знайти вихід зі спірної ситуації без зайвих нервів
- розумієте важливість якісного сервісу і готові його забезпечувати

Ми пропонуємо:
- ЗП близько 10000 грн (з переглядом в процесі росту ваших компетенцій і кола завдань/зон відповідальності)
- графік роботи: пн-пт з 11:00 до 20:00 (можливість частково віддаленої роботи)
- сучасний офіс біля м. Олімпійська
- постійне навчання за рахунок компанії у кращих лекторів СНД
- робота з професіоналами клієнтського сервісу та онлайн-освіти
- довгострокові перспективи, кар'єрний ріст

Щоб взяти участь у конкурсі, залишайте заявку за посиланям https://l-a-b-a.com/vacancy/show/17