Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Консультант call-центру17 Листопада 2023р.

#вакансії_перспектива 
 
🎧👩‍💻 Оголошуємо набір на посаду консультанта call-центру 
 
🔥 Урядовий контактний центр — державна установа, яка більше 13 років тримає руку на пульсі країни, а зараз, в цей важкий для країни час, робить надможливе для опрацювання максимальної кількості звернень громадян.  
 
Вимоги:  
✅ фахова передвища, повна або базова вища освіта;  
✅ вільне володіння державною мовою, грамотність, чітка дикція;  
✅ ви уважні, стресостійкі, легко засвоюєте великий обсяг інформації;    
✅ маєте базові навички використання ПК, Google-сервісів, месенджерів.   
 
Функціональні обов'язки:  
🔸 опрацювання дзвінків, які надходять на урядову «гарячу лінію»;  
🔸 консультування заявників та реєстрація звернень;  
🔸 надання інформації щодо розгляду зареєстрованих звернень.  
   
Ми цінуємо час, вміємо навчати, та гарантуємо:    
✅ соціальний пакет, офіційне працевлаштування, можливість кар'єрного росту;  
✅ дружній колектив та довірливі відносини;  
✅ отримання досвіду використання унікальних сервісів взаємодії з органами влади;  
✅ можливість стати спеціалістом із високим рівнем обізнаності в сфері законодавства.  
 
 💰Гідна оплата праці  
 ⏳Зручний графік роботи 
 
💪 Якщо ви впевнені у своїх силах та готові до нових викликів, welcome до нас, щоб стати частиною команди 🚀 надсилайте резюме на rezume1545@ukc.gov.