#вакансії_перспектива
🎧👩💻 Оголошуємо набір на посаду консультанта call-центру
🔥 Урядовий контактний центр — державна установа, яка більше 13 років тримає руку на пульсі країни, а зараз, в цей важкий для країни час, робить надможливе для опрацювання максимальної кількості звернень громадян.
Вимоги:
✅ фахова передвища, повна або базова вища освіта;
✅ вільне володіння державною мовою, грамотність, чітка дикція;
✅ ви уважні, стресостійкі, легко засвоюєте великий обсяг інформації;
✅ маєте базові навички використання ПК, Google-сервісів, месенджерів.
Функціональні обов'язки:
🔸 опрацювання дзвінків, які надходять на урядову «гарячу лінію»;
🔸 консультування заявників та реєстрація звернень;
🔸 надання інформації щодо розгляду зареєстрованих звернень.
Ми цінуємо час, вміємо навчати, та гарантуємо:
✅ соціальний пакет, офіційне працевлаштування, можливість кар'єрного росту;
✅ дружній колектив та довірливі відносини;
✅ отримання досвіду використання унікальних сервісів взаємодії з органами влади;
✅ можливість стати спеціалістом із високим рівнем обізнаності в сфері законодавства.
💰Гідна оплата праці
⏳Зручний графік роботи
💪 Якщо ви впевнені у своїх силах та готові до нових викликів, welcome до нас, щоб стати частиною команди 🚀 надсилайте резюме на
rezume1545@ukc.gov.