- Факультети та інститути»
- Факультет економiки та управлiння»
- Кафедри»
- Кафедра стратегії бізнесу»
- Дисципліни бакалаврського рівня»
- Аналітичні методи та моделі в економіці підприємства
Аналітичні методи та моделі в економіці підприємства
Мета науки (дисципліни): формування компетенцій стосовно сучасних аналітичних моделей та методів для підтримки управлінської діяльності в межах окремих функціональних підсистем підприємства (маркетинг, виробництво, фінанси, інвестиції, ризик-менеджмент тощо).
Завдання науки (дисципліни):
- сформувати систематизовані уявлення щодо аналітичних моделей та методів для управління підприємством;
- розвинути компетенції щодо аналітико-інструментальних засобів для підтримки прийняття управлінських рішень в межах окремих функціональних підсистем підприємства (маркетинг, виробництво, фінанси, інвестиції, ризик-менеджмент тощо);
- поглибити знання стосовно аналітичних інструментів для підтримки прийняття управлінських рішень на основі теорії імовірностей;
- ознайомити з новітніми аналітичними моделями та методами для управління підприємством на основі інтервального аналізу і теорії нечітких множин.
Результати навчання. В результаті вивчення науки (дисципліни) студент повинен:
- знати традиційні й новітні аналітичні моделі та методи для підтримки прийняття управлінських рішень в межах функціональних підсистем підприємства;
- вміти ефективно використовувати аналітичні моделі та методи в межах управління діяльністю підприємства.
Остання редакція: 07.04.16