Управління консалтинговим бізнесом
Освітній ступінь:магістр
Мета науки: набуття теоретичних знань та практичних навичок з управління консалтинговим бізнесом.
Завдання науки: формування у студентів розуміння особливостей управління консалтинговим підприємством, конкурентної поведінки, формування його бізнес-моделі, стратегічних ресурсів, оцінювання його результативності та ефективності діяльності.
Результати навчання:
За умов успішного виконання вимог щодо опанування науки студент зможе:
· застосовувати стратегічний аналіз для вибору позиціонування та ринкової поведінки компанії на консалтинговому ринку;
· обґрунтовувати та проектувати організаційну конфігурацію консалтингової компанії;
· управляти консалтинговими проектами;
· обґрунтовувати методологію консалтингових продуктів, опису консалтингових продуктів та підготовки консалтингових пропозицій;
· обирати маркетингові комунікації для просування консалтингових продуктів і послуг компанії;
· обчислювати вартість консультування, визначати основні чинники ціноутворення та оплати консультаційних послуг;
· визначати основні положення кадрової та маркетингової політики виходячи із специфіки консалтингового продукту та умов ринку;
· управляти знаннями консалтингової компанії
· оцінювати результативність діяльності консультанта та консалтингової компанії.
Остання редакція: 28.04.16