Наукова школаНа кафедрі міжнародної економіки створена і функціонує науково-освітня школа глобального конкурентного лідерства, фундатором якої є д.е.н., проф., заслужений діяч науки і техніки України Поручник А.М. Вона виконує на сьогодні усі функції наукової діяльності: продукування знань (дослідження), їх поширення (комунікацію) і відтворення як самих знань, так і наукового співтовариства. Ядро науково-освітньої школи глобального конкурентного лідерства репрезентують відомі в Україні і за її межами учені: д.е.н., проф., акад. НАН України, лауреат Державної премії України Пахомов Ю.М., д.е.н., проф., заслужений діяч науки і техніки України Чужиков В.І.; д.е.н., проф., Антонюк Л.Л.; д.е.н., проф., лауреат премії Президента України Швиданенко О.А.; д.е.н., проф., лауреат премії Президента України Столярчук Я.М.; д.е.н., проф. Ільницький Д.О.; д.е.н., проф. Шевчук В.О.; д.е.н., проф. Цимбал Л.І. та багато інших. Загальна чисельність фахівців, які ведуть наукові дослідження за тематикою науково-освітньої школи, об'єднує понад 60 вчених з КНЕУ та інших наукових установ і вищих навчальних закладів України. У рамках школи глобального конкурентного лідерства членами кафедри ведеться активна наукова робота. В результаті наукової діяльності кафедри міжнародної економіки опубліковано близько 60 монографій та понад 400 наукових статей. Важливою функцією науково-освітньої школи глобального конкурентного лідерства є турбота про науково зміну через підготовку докторів філософії і докторів наук, що дало змогу сформувати на кафедрі міжнародної економіки команду талановитих дослідників та креативної молоді. Вона сповідує традиційні для академічного середовища норми і цінності, а також створює сприятливе для наукового пошуку культурно-освітнє й морально-етичне середовище. Активне продукування шкалою нових інноваційних знань та їх широке поширення у суспільно-господарську практику дають змогу гідно представляти наукові здобутки Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана у вітчизняних й іноземних колах, формувати його наукових імідж та підвищувати якість підготовки студентів.
Остання редакція: 13.02.23 |